beantwoord

vast bellen / klantenservice

• 15 oktober 2012
  • 5 reacties
  • 1855 keer bekeken

Dag Telfort,

Wij kunnen niet meer vast bellen. Gistermorgen rond 11:00 uur viel de verbinding weg.
Internet werkt nog wel.
Soms kunnen we een knakkerige kiestoon krijgen en lijkt een nummer toetsen het 'te doen', maar er komt geen verbinding.
Naar ons nummer bellen lukt ook niet.
Ons toestel bij de buren geprobeerd (ook telfort overigens) en daar werkt ie wel.

Onze (niet deskundige) conclusie gaat richting het modem.

Het is overigens wel razend irritant, dat klantenservice vast bellen van telfort een Service Not Available geeft !!

Kunt u ons (spoedig) helpen?

vr.gr.,
Eddy
icon

Beste antwoord door Eddy_G 23 oktober 2012, 13:30

@Jeroen,

Nah... de telefoon doet het weer!

We hadden het toestel zondag weer bij de buren geprobeerd.

Nu wilde ik nogmaals checken of inbellen wel lukte. Maar we hadden vergeten de telefoon thuis weer aan te sluiten.

Maar nu bleken we niet meer de "..momenteel niet bereikbaar.." melding te krijgen; hij ging gewoon over.

Nadat mijn vrouw het toestel weer bij ons had aangesloten ging ik het weer proberen, en... hij deed het gewoon weer.

Rara...

Misschien toch een slechte stekker verbinding in het toestel..!?

Of een slecht snoer.

Als er weer een probleem is, zal ik dat als eerste controleren!

Iig bedankt voor alle hulp!

vr.gr.,

Eddy
Bekijk reactie

5 reacties

Badge +1
@Eddy_G,

Vervelend te lezen dat Vast Bellen niet goed functioneert, graag help ik hiermee verder. Als u uw naam, postcode en huisnummer via een privébericht kenbaar maakt kan ik dit voor u onderzoeken.

Jeroen
Badge +1
@Eddy_G,

Mijn Excuses voor de late reactie. Aangezien u uw telefoon al heeft getest bij uw buren heb ik voor u een nieuw modem besteld. Deze zal komende week bij u worden afgeleverd, ik ga er vanuit dat hiermee de problemen verholpen zijn.

Jeroen
Badge +1
@Eddy_G,

Vervelend dat het nieuwe modem het probleem niet heeft verholpen. U kunt het nieuwe modem gewoon houden, dit is een nieuw type en heeft bovendien een draadloze functie. Heeft u al een ander toestel geprobeerd aan te sluiten en heeft u dan de zelfde problemen? Op deze manier kunnen wij uitsluiten dat het probleem met uw telefoontoestel te maken heeft. Indien het probleem ook met een ander toestel speelt plan ik graag een terugbel afspraak in zodat mijn collega's een aantal instellingen in het modem kunnen controleren.

Jeroen
@Jeroen,

Ik heb geen ander toestel geprobeerd, maar zoals gezegd, ons toestel doet het bij de buren prima.
Zelfs een veel betere verbinding; minder ruis. Dus: ons basis station op de lijn van de buren.
Dat is het probleem dus niet.

Een inbelafspraak lijkt me wel goed.
Ik hoop morgenochtend thuis te zijn. Dat zou een geschikt moment zijn.
Ik zal mijn mobiele nummer via een privebericht doorgeven.

Alvast weer bedankt.

Eddy
@Jeroen,

Nah... de telefoon doet het weer!

We hadden het toestel zondag weer bij de buren geprobeerd.
Nu wilde ik nogmaals checken of inbellen wel lukte. Maar we hadden vergeten de telefoon thuis weer aan te sluiten.
Maar nu bleken we niet meer de "..momenteel niet bereikbaar.." melding te krijgen; hij ging gewoon over.
Nadat mijn vrouw het toestel weer bij ons had aangesloten ging ik het weer proberen, en... hij deed het gewoon weer.

Rara...

Misschien toch een slechte stekker verbinding in het toestel..!?
Of een slecht snoer.
Als er weer een probleem is, zal ik dat als eerste controleren!

Iig bedankt voor alle hulp!

vr.gr.,
Eddy

Reageer