beantwoord

Vast Bellen inschakelen via Mijn Telfort

• 17 december 2017
  • 18 reacties
  • 481 keer bekeken

Beste,
een tijd geleden heb ik een Internet abbonement afgesloten bij Telfort. Nu wil ik deze graag uitbreiden met Vast Bellen. Op de website staat dat dit gemakkelijk via Mijn Telfort zou kunnen, maar ik kan het daar nergens vinden...
icon

Beste antwoord door Stephen 9 januari 2018, 20:32

Bedankt voor de gegevens Marlies! Vast Bellen wordt binnen 24 uur geactiveerd. 🙂
Bekijk reactie

18 reacties

Reputatie 8
Badge +17
In je mijn Telfort kun je het abonnement wijzigen en vervolgens vastbellen toevoegen
Hallo Jimny, bedankt voor je snelle reactie.

Ik zie alleen een waarschuwing onder het kopje Bellen staan: "Als je een (extra) telefoonnummer uitzet komt het bijbehorende nummer te vervallen. Je kunt dit niet ongedaan maken." Verder geen opties om Vast Bellen aan of uit te zetten.
Daarnaast nog Telfort Veilig voor Internet, maar dat is niet wat ik wil..
Reputatie 8
Badge +17
Ik kan het niet checken omdat ik al vast bellen heb dus krijg ik in abonnement wijzigen de optie niet te zien.

Heb je wellicht nog een oud abonnement met alleen internet
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Marlies, welkom op het forum. De melding die je ziet is een standaard waarschuwing, al had deze bij jou niet naar boven moeten komen. Je kan zonder zorgen de telefonie aanvragen in Mijn Telfort. Je hebt namelijk nog geen nummer bij ons. Wel wil ik je vragen om een screenshot toe te voegen van de melding, dan geef ik dit door aan de beheerders van Mijn Telfort.

@Jimny, dankjewel.
Beste Wieger,
bedankt voor je reactie.

Zie bijgevoegd het scherm dat ik krijg in Mijn Telfort (en waar ik naar mijn idee Vast Bellen zou moeten kiezen). Die optie heb ik dus helaas niet.
Staat de melding wellicht in de weg, of zit ik uberhaupt verkeerd te kijken?
Reputatie 7
Badge +7
Bedankt voor het toevoegen van de screenshots, Marlies. Vanuit onze websitebouwers heb ik begrepen dat dit het hoofdpakket wijzigen op dit moment niet lukt. De wijziging wil ik nu handmatig voor je doorvoeren. Wil je naast het Vast Bellen ook nog bijvoorbeeld een Onbeperkt Bellen optie erbij?
Hoi Wieger, bedankt voor je hulp! Onbeperkt Bellen hoeft nu niet, alleen Vast Bellen mag aan 🙂
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Marlies, dit nieuws komt net binnen bij me. Mijn collega's hebben het probleem gevonden en weer opgelost. Het Vast Bellen kan je zelf nu aanzetten via Mijn Telfort. 🙂
Hoi Wieger en Marlies,
Ik had precies dezelfde vraag en was blij om een antwoord te lezen op dit forum! Helaas lukt het mij niet om op deze manier het Vast Bellen aan te zetten. Zie bijlagen.
Marlies, lukt het jou wel op deze manier?
Wieger, zou je me hier mee kunnen helpen?
Alvast bedankt!
Groetjes Sophie
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Sophie, welkom op het forum. Heb je het antwoord op je vraag, kom je alsnog op zo'n foutmelding uit. Dat is niet fijn. Dit bericht ga ik doorzetten naar de beheerders van Mijn Telfort. Zij zullen dit verder nalopen en controleren wat er mis loopt.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Sophie, mijn collega's hebben de melding nog in onderzoek. Ze vragen of je het toch nog een keer opnieuw kan proberen. Wil je dat testen voor ons?
Ik krijg nog steeds dezelfde melding, helaas!
Hoi Wieger,
ook ik krijg dezelfde melding die Sophie krijgt.
Ik probeer ook vast bellen (met nieuw nummer) toe te voegen aan mijn glasvezel pakket en krijg precies dezelfde melding. Heb dit nu al zeker meerdere malen afgelopen maand in verschillende browsers geprobeerd en krijg elke keer dezelfde melding als Sophie en Marlies.
Reputatie 8
Badge +7
@All,

Wat vervelend dat het niet lukt om vast bellen toe te voegen. Ik ontvang ter verificatie graag jullie geboortedatum en laatste 3 cijfers van jullie rekening in een privébericht. Na ontvangst ga ik Vast Bellen dan handmatig voor jullie toevoegen. Bij voorbaat dank!
Reputatie 8
Badge +7
Ik krijg nog steeds dezelfde melding, helaas!
Bedankt voor jouw gegevens. Vast Bellen wordt binnen 24 uur geactiveerd.
Reputatie 8
Badge +7
Ik probeer ook vast bellen (met nieuw nummer) toe te voegen aan mijn glasvezel pakket en krijg precies dezelfde melding. Heb dit nu al zeker meerdere malen afgelopen maand in verschillende browsers geprobeerd en krijg elke keer dezelfde melding als Sophie en Marlies.
Vast bellen wordt ook voor jou binnen 24 uur geactiveerd.
Reputatie 8
Badge +7
Bedankt voor de gegevens Marlies! Vast Bellen wordt binnen 24 uur geactiveerd. 🙂

Reageer