beantwoord

Vast bellen hoe en waar?

Ik heb internet van Telfort en volgens de website kan ik hiermee gratis vast bellen.

"Ben je al klant?
Voeg hier gratis Telfort Vast Bellen toe aan je huidige pakket, bij Abonnement > Wijzigen."
https://www.telfort.nl/persoonlijk/internet-tv-bellen/bellen.htm?cid=redirect:www.telfort.nl/persoonlijk/internet-tv-bellen/meer-informatie/over-vast-bellen.htm

Echter, klik ik op "Abonnement wijzigen" dan leidt dit tot keuze uit internetpaketten. Bij "Extra's wijzigen" staat alleen de optie Telfort Veilig.

Is het met Telfort mogelijk om vast te bellen en zo ja, hoe dan? Kan Telfort geen websites bouwen of zie ik iets over het hoofd?
icon

Beste antwoord door Stephen 7 juli 2017, 16:21

Beste pseudonym, de reden waarom je vast bellen niet gratis kan toevoegen komt omdat je gebruik maakt van een oud type internet abonnement met oude voorwaarden. Wil je er toch gebruik van maken dan kun je je abonnement upgraden/verlengen zodat je gebruik kunt maken van de nieuwe voorwaarden. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Bekijk reactie

15 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Van wanneer is je huidige abonnement
jimny schreef:

Van wanneer is je huidige abonnement

Van oktober vorig jaar. Ik zie nergens staan dat dat iets uitmaakt.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo pseudonym, Vast Bellen is alleen gratis bij een Alles-in-1 pakket. Als je dus gebruik wilt maken van Vast Bellen dan is het noodzakelijk om je abonnement te wijzigen van Internet naar Alles-in-1. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Stephen - Telfort schreef:

Vast Bellen is alleen gratis bij een Alles-in-1 pakket.

Op de website staat: "Het abonnement is gratis bij Alles-in-1 en Internet." (https://www.telfort.nl/persoonlijk/internet-tv-bellen/bellen.htm?cid=redirect:www.telfort.nl/persoonlijk/internet-tv-bellen/meer-informatie/over-vast-bellen.htm)
Als dit een leugen blijkt te zijn, dien ik een klacht in bij de Reclame Code Commissie. ik heb reeds een screenshot gemaakt.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo pseudonym, je hebt inderdaad gelijk! Vast Bellen kun je gratis toevoegen bij een internet abonnement. Excuses voor mijn eerdere reactie. Deze was onjuist.
Ik vermoed echter wel dat vast bellen niet kan worden toegevoegd aan jouw abonnement omdat je gebruik maakt van een oud type abonnement internet abonnement. Om toch van vast bellen gebruik te maken dan zal je je abonnement moeten upgraden naar het nieuwe type internet abonnement. Ik zal dit voor je uitzoeken en kom hier maandag 3 juli op terug. Heb ik je hiermee voorlopig voldoende geïnformeerd?
Reputatie 8
Badge +16
Beste pseudonym, excuses voor het uitblijven van mijn reactie gisteren. Hierbij kan ik bovenstaande reactie bevestigen. Om gratis gebruik te maken van vast bellen is het nodig om je internet abonnement te upgraden. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben hierover dan zie ik deze graag tegemoet.
Stephen - Telfort schreef:

Om gratis gebruik te maken van vast bellen is het nodig om je internet abonnement te upgraden.

Mijn abonnement is nog geen jaar oud. Wat moet ik dan upgraden en hoe en waar?
Reputatie 8
Badge +16
Dat klopt. De maandprijs van het nieuwe abonnement bedraagt 30 euro. Indien je hiermee akkoord gaat dan kan ik mijn collega's contact met jou laten opnemen zodat je dit verder kunt bespreken. Aangezien je nog binnen je contract zit en een upgrade noodzakelijk is dan wil ik wel het verzoek indienen om jou een verlengaanbod te doen. De upgrade staat namelijk gelijk aan een verlenging. In afwachting van jouw reactie.
Het maakt mij niet uit hoe jullie dat intern allemaal noemen en regelen, maar "gratis" betekent zonder extra kosten.
Ik wil vast bellen erbij, en gratis zoals beloofd.
Reputatie 8
Badge +16
Beste pseudonym, de reden waarom je vast bellen niet gratis kan toevoegen komt omdat je gebruik maakt van een oud type internet abonnement met oude voorwaarden. Wil je er toch gebruik van maken dan kun je je abonnement upgraden/verlengen zodat je gebruik kunt maken van de nieuwe voorwaarden. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Geïnformeerd? Het enige dat ik wijzer ben geworden, is dat ik bij zou moeten betalen terwijl jullie adverteren dat het gratis is.
Dit topic is nu een week oud en ik weet nog steeds niet hoe en waar ik dat upgraden/verlengen zou moeten doen. Ik kan ook niet in Mijn Telfort gaan zoeken want iedere keer dat ik dat open moet ik inloggen en wordt mijn wachtwoord niet herkend dus maak ik een nieuwe en die wordt ook niet herkend enzovoorts, met als gevolg dat mijn account nu een uur geblokkeerd is.
Dus nogmaals: hoe en waar moet ik dat upgraden/verlengen, zonder extra kosten zoals geadverteerd.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi pseudonym, begrijpelijk dat je door de bomen het bos even niet meer ziet. Ik help je er graag verder. Je kan je abonnement verlengen door in te loggen op Mijn Telfort. In je reactie lees ik dat het inloggen niet lukt. Heb je onze tips al geprobeerd? Kan je anders gedetailleerder aangeven wat er mis gaat? In de je laatste paar inlogpogingen zag ik dat het wachtwoord niet juist was. Een tip kan zijn om je wachtwoord te knippen en te plakken vanuit een tekstbestandje.

Voor je verlenging kan je je ook terug laten bellen door een collega van me via deze link. Een collega van me zal je zo snel mogelijk terug bellen. Houd er rekening mee dat we misschien pas na het weekend terug bellen.
Ik heb nu eindelijk pas vast bellen erbij besteld dus jullie hebben nog 8 maanden niet hoeven te leveren wat mij beloofd was. Mag ik er dan nu wel een fatsoenlijk modem bij, anders ben ik ook niet telefonisch bereikbaar? Deze moet gemiddeld 3 x per dag gereset worden en daar betaal ik volgens mij niet voor,
Reputatie 8
Badge +16
Hallo pseudonym, fijn dat je gebruik kunt maken van vast bellen. Ik heb gekeken naar je verbinding en zie geen bijzonderheden. Kun je het modem nog wel even een harde reset geven? Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen.
Reputatie 8
Dat resetten doet de topic starter kennelijk al 3x per dag.
Gezien zovele resets lijkt me er een ander probleem te zijn.

Reageer