beantwoord

vast bellen / glasvezel aansluiting

• 10 juni 2018
  • 4 reacties
  • 191 keer bekeken

Ik kan vandaag vanaf 11.30 uur niet meer bellen en gebeld worden ( vaste telefoon ).
Heb geen gemelde storing en heb alles via de "probleemoplosser" doorlopen maar het probleem blijft.
Wat kan ik nog meer doen?
icon

Beste antwoord door ni681650 23 juni 2018, 16:20

Babylonia en Bart,

Dank u wel voor jullie reactie, heb reset uitgevoerd allerlei andere dingen geprobeerd en zowaar heb weer aansluiting maar niet heus, valt weer weg. Opnieuw resetten en ja hoor weer te gebruiken.
Zo gaat het enkele dagen door en plotseling "TOVENARIJ" hij doet het nu al enkele dagen zonder problemen. Voordat ik op jullie adviezen reageerde heb ik enkele dagen afgewacht of de verbinding wel bleef functioneren en ik moet zeggen tot op heden (23/06) is dit zo. Hoop dat het probleem zich niet meer voordoet en dank jullie voor jullie support.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Weet niet wat de probleemoplosser voor aanwijzingen geeft welke je hebt uitgevoerd.
Maar reset je modem/router eens (met paperclip in resetgaatje).
Reputatie 8
Badge +11
Hoi ni681650, wat balen dat jouw vaste lijn niet meer werkt, dat is niet fijn. Dat begrijp ik goed, heeft de reset geholpen zoals Babylonia heeft aanbevolen? Zo niet, zou je dan jouw profiel zoveel mogelijk willen invullen en mij een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik kijken wat ik vanuit hier kan vinden.
Babylonia en Bart,

Dank u wel voor jullie reactie, heb reset uitgevoerd allerlei andere dingen geprobeerd en zowaar heb weer aansluiting maar niet heus, valt weer weg. Opnieuw resetten en ja hoor weer te gebruiken.
Zo gaat het enkele dagen door en plotseling "TOVENARIJ" hij doet het nu al enkele dagen zonder problemen. Voordat ik op jullie adviezen reageerde heb ik enkele dagen afgewacht of de verbinding wel bleef functioneren en ik moet zeggen tot op heden (23/06) is dit zo. Hoop dat het probleem zich niet meer voordoet en dank jullie voor jullie support.
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan. Fijn om te lezen dat de verbinding nu al een paar dagen goed is. Dat is ook de bedoeling. Mochten er toch weer problemen op gaan treden, dan hoor ik dat uiteraard graag.

Reageer