beantwoord

Vast bellen gestopt na een reset

• 21 mei 2016
  • 13 reacties
  • 488 keer bekeken

Laatst een brief van Telfort ontvangen voor "een noodzakelijke reset van mijn modem".
Een paar dagen gewacht want de modem deed het nog prima maar toen toch maar een reset uitgevoerd.
FANTASTISCH resultaat!!!!!!!!!!!!!!! geen vast bellen meer, lekker rustig maar niet echt mijn bedoeling.
Is er een oplossing???
icon

Beste antwoord door Michel op telfort 29 mei 2016, 23:37

Heb een berichtje gestuurd naar de kantenservice en die hebben het blijkbaar geregeld.
Mijn enige opmerking is "Medewerkers van Telfort"! een berichtje terug is niet zo'n grote moeite toch.
We gaan er mee aan de slag kost 5 sec. werk.
Toch bedankt en vriendelijke groet,
Michel
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

13 reacties

Badge +1
Hoi Michel, fijn dat het nu opgelost is! Een terugkoppeling was inderdaad wel zo prettig en netjes geweest.

Mocht je nog ergens tegenaan lopen, dan helpen we je graag in een nieuw nieuw topic.
Heb een berichtje gestuurd naar de kantenservice en die hebben het blijkbaar geregeld.
Mijn enige opmerking is "Medewerkers van Telfort"! een berichtje terug is niet zo'n grote moeite toch.
We gaan er mee aan de slag kost 5 sec. werk.
Toch bedankt en vriendelijke groet,
Michel
Badge +1
Hallo Michel, welkom op ons Telfort forum! Ik begrijp dat het erg vervelend dat jouw telefoon het niet meer doet na een reset van het modem. Kan je mij jouw postcode en huisnummer doorgeven in een privébericht dan kan ik je beter verder helpen.

Ik zie je reactie graag tegemoet.
SIP registratie staat op inactief
Firmwareversie V3.11TUE8
Ringtest gelukt, deze werkt wel.
Reputatie 8
Badge +16
Als het telefoonlampje niet aangaat is er vermoedelijk geen SIP-registratie. Je kunt dat controleren door in te loggen in het modem.

En als er geen SIP-registratie tot stand komt na een modemreset, dan zal Telfort in actie moeten komen.

PS: kun je zien welke firmwareversie er op het modem staat?
:? even geen ideeen meer?
Al 2 keer + daarna alles losgekoppeld gereset, 20 sec uit en weer aan.
Alleen telefoon los en daarna aangesloten.
Alles zonder resultaat.
Reputatie 8
Badge +16
En opnieuw een harde reset geven? heb je dat al geprobeerd?
Nee, alleen bij een vragende telefoon een knipperend lampje en een in gesprek toon.
Reputatie 8
Badge +16
Brandt het phone, voice of VoIP lampje op het modem? (weet niet meer precies hoe het heet)
ZyXEL P-2812HNU-F1
Reputatie 8
Badge +16
Welk modem heb je?