Vast bellen doet het nog niet

• 18 november 2012
  • 4 reacties
  • 1932 keer bekeken

Badge
Gisteren (17-11-2012) begon een VOIP storing, die volgens de storingenmeldingen gisteravond om 18:30 uur verholpen zou zijn.
Vandaag (18-11-2012) hebben we nog geen vast bellen. Ook niet na een reset van 30 sec. op de Zyxel modem.
Mijn vraag is of er andere Telfort klanten zijn die momenteel nog steeds niet kunnen bellen/gebeld worden sinds gisteren.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Je bent niet de enige in diverse topics die er lopen kom ik nog een aantal tegen die nog steeds geen gebruik kunnen maken van VOIP bellen
Gisteren (17-11-2012) begon een VOIP storing, die volgens de storingenmeldingen gisteravond om 18:30 uur verholpen zou zijn.
Vandaag (18-11-2012) hebben we nog geen vast bellen. Ook niet na een reset van 30 sec. op de Zyxel modem.
Mijn vraag is of er andere Telfort klanten zijn die momenteel nog steeds niet kunnen bellen/gebeld worden sinds gisteren.

Ook wij (postcode 8181) hebben momenteel geen vast bellen.
Badge
@andi

Spijtig om te lezen dat je na de storing nog steeds problemen met vast bellen ervaart. Ik heb de verbinding even nagekeken en zie dat jouw telefoonnummer nu wel in het modem geregistreerd staat. Zijn de problemen verholpen?

@bezig-bijtje
Jammer dat je nog steeds problemen met vast bellen ervaart. Het modem registreert het telefoonnummer op dit moment niet. Na een storing kan vaak het resetten van het modem problemen verhelpen. Zie voor uitleg over hoe het modem te resetten ook modem reset. Mocht dit de problemen niet verhelpen dan lees ik dat graag.

Jelmer
Badge
Ik heb al 2 dagen een ingesprekstoon op de buitenlijn.

Reageer