beantwoord

vast bellen

• 12 september 2017
  • 5 reacties
  • 177 keer bekeken

in uw tekst staat geschreven dan dit gratis is, maar ik betaal hiervoor dus nog steeds 2.86 euro per maand
telfort tekst
Het abonnement is gratis bij Alles-in-1 en Internet. Je betaalt alleen 0,12 cent per minuut naar vaste en mobiele nummers.

waarom is dit dan zo?
is toch heel vreemd dat ik als lid dus wel moet betalen bij mijn alles in 1 paket en volgens uw eigen tekst dus niet?
net zoals een combi voordeel maar op 1 nummer kan werken, vreemd genoeg worden wel in de oude abonnementen zaken verandert maar dit dus niet?
icon

Beste antwoord door Enterprise 5 oktober 2017, 17:08

ik ben er niet dagelijks mee bezig, maar als ik inlog
dan staat er een korting op van 5 euro deze is voor het Combi voordeel
dan heb ik nog een korting op het opnemen pakket
dan staat er nog steeds € 2,68 voor vast bellen op
daar doelde ik nu juist op.
ook op de factuur staat dit Nog steeds vermeld als een betaling

Die €2,68 is nog het bedrag van het vroegere abonnement voor 'Vast bellen' dat door Telfort is overgenomen van (in mijn geval) Tiscali.
Zoals je kan zien op onderstaande afbeelding heb ik ook nog steeds dat abonnement omdat ik dit nooit heb willen veranderen omdat hierbij alleen de starttik wordt gerekend en geen kosten per minuut.
Deze vorm van vast bellen wordt al jaren niet meer aangeboden, daarvoor in de plaats is nu het vast bellen standaard in het internetabonnement opgenomen en betaal je 12 cent per minuut tenzij je je het 'Onbeperkt bellen' pakket afneemt voor €5,- per maand.
Mijn vaste abonnmentskosten zijn daarom ook ietsje anders (lager) dan de huidige €42,50 omdat ik die €2,68 apart betaal.
Hetzelfde zal op jou van toepassing zijn vermoed ik...

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Log eens in op je mijn telfort thuis en wat staat daar betreffende je vast bellen en over die 2,86 wat staat er vermeld bij je factuur
Reputatie 8
Badge +10

Die €2,68 is nog het bedrag van het vroegere abonnement voor 'Vast bellen' dat door Telfort is overgenomen van (in mijn geval) Tiscali.
Zoals je kan zien op onderstaande afbeelding heb ik ook nog steeds dat abonnement omdat ik dit nooit heb willen veranderen omdat hierbij alleen de starttik wordt gerekend en geen kosten per minuut.
Deze vorm van vast bellen wordt al jaren niet meer aangeboden, daarvoor in de plaats is nu het vast bellen standaard in het internetabonnement opgenomen en betaal je 12 cent per minuut tenzij je je het 'Onbeperkt bellen' pakket afneemt voor €5,- per maand.
Mijn vaste abonnmentskosten zijn daarom ook ietsje anders (lager) dan de huidige €42,50 omdat ik die €2,68 apart betaal.
Hetzelfde zal op jou van toepassing zijn vermoed ik...

Reputatie 6
Badge +7
Dat zou ik idd ook niet veranderen 🙂
Reputatie 8
Badge +10
Dat zou ik idd ook niet veranderen :)
Waar je voor kiest ligt aan het belgedrag... ;)
Pleeg je veel korte telefoontjes dan is het huidige 'Vast bellen' pakket van €5,- voordeliger, pleeg je minder maar langere gesprekken dan is dat oude abonnement weer wat goedkoper in gebruik.
Maar het ontloopt elkaar weinig hoor, ik zit meestal ook zo rond de €5,- aan kosten voor bellen incl. die €2,68...

Reageer