beantwoord

vast bellen

  • 30 oktober 2012
  • 4 reacties
  • 1574 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
goede avond,

24 oktober aangesloten op Telfort alles in een pakket,tot op heden werkt de telefoon nog niet, kreeg wel van af heden middag voicmail bericht binnen.
ten tweede op de instructiekaart staat dat de stekker voor de telefoon in aansluiting 1 moet bij ons zit hij in poort 2,maakt dit ook nog verschil.

m.v.g Tom Roos
icon

Beste antwoord door soornomis 30 oktober 2012, 20:44

als  ik het verschil wist hoef ik het niet tevragen ,maar ik denk poort 1.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 1
Badge
Als het goed is, brandt het Phone1 lampje ook op het modem... dus de telefoon moet ook op poort 1 zitten.


Heden morgen weer gekeken,zelfs de lampjes van de telefoon branden niet,al geprobeerdt met stekker er uit en weer in,helpt niet,internet en tv werken wel, monteur is bezig geweest in kpn aansluiting in woonkamer soms een draadje verwisselt.
was eerst Tele2 klant met telefoon.
Reputatie 8
Badge +16
Als het goed is, brandt het Phone1 lampje ook op het modem... dus de telefoon moet ook op poort 1 zitten.
Reputatie 1
Badge
als  ik het verschil wist hoef ik het niet tevragen ,maar ik denk poort 1.
Reputatie 8
Badge +16
op de instructiekaart staat dat de stekker voor de telefoon in aansluiting 1 moet bij ons zit hij in poort 2

Wat denk je zelf?

Waarom zou er op de instructiekaart staan dat je poort 1 moet hebben?

Reageer