beantwoord

Uitzetten voicemail vaste telefoon

• 25 september 2019
  • 1 reactie
  • 424 keer bekeken

Sinds de nieuwe glasvezelmodem heb ik ineens voicemail. Heel onhandig als mijn vaste telefoon toont geen " missed call" dus weet ik nooit of iemand heeft gebeld terwijl ik niet thuis was.
Op 'Mijn Telfort' heb ik geen optie om voicemaail aan of uit te zetten.
Als ik 1233 bel, krijg ik alleen de instructie om te inloggen met pin nummer om voicemail te afluisteren.
Ik heb geen pinnummer en ik wil geen voicemail.
Graag de voicemail uitzetten.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 26 september 2019, 20:53

Hoi @Amber88, welkom op het Telfort Forum! Ik snap dat het niet handig is als je niet kunt zien dat je gemiste oproepen hebt, en dat je Voicemail daarom liever uit zet. Dat is geen probleem, ik help je graag op weg.

Op onze website kan je alles over Voicemail vinden. Afhankelijk van hoe het nu ingesteld staat, kan je het op de volgende manier uitschakelen vanaf je vaste telefoon:
  • Wanneer je doorschakelen naar voicemail bij niet opnemen wilt uitzetten: bel #61# en hang op
  • Wanneer je doorschakelen naar voicemail bij in gesprek wilt uitzetten: bel #67# en hang op

Laat je weten of het hiermee is gelukt en ook als je vragen hebt?
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Amber88, welkom op het Telfort Forum! Ik snap dat het niet handig is als je niet kunt zien dat je gemiste oproepen hebt, en dat je Voicemail daarom liever uit zet. Dat is geen probleem, ik help je graag op weg.

Op onze website kan je alles over Voicemail vinden. Afhankelijk van hoe het nu ingesteld staat, kan je het op de volgende manier uitschakelen vanaf je vaste telefoon:
  • Wanneer je doorschakelen naar voicemail bij niet opnemen wilt uitzetten: bel #61# en hang op
  • Wanneer je doorschakelen naar voicemail bij in gesprek wilt uitzetten: bel #67# en hang op

Laat je weten of het hiermee is gelukt en ook als je vragen hebt?

Reageer