telfort vergeten vast bellen te factureren

• 22 april 2015
  • 3 reacties
  • 732 keer bekeken

Vandaag kreeg ik een email dat telfort vergeten is bepaalde vast bellen kosten te factureren.
Niks word er omschreven, niet om welke periode, niet waarom, nee gewoon niks.
Oeps sorry vergeten en nu moet u bij betalen. Ik kan niet controleren of het juist is.
Als ik naar mijn gesprekskosten kijk vanaf 01-01-2015 dan zijn de gesprekken gewoon gefactureerd.
Als je dan per telefoon informatie wil opvragen over het hoe en waarom zie ten eerste dat je € 0,50 per gesprek moet betalen en ten 2de krijg je na een menu pas te horen dat je minimaal een minuut wachttijd hebt. Dan hang je dus in de wacht al langer als 1 minuut en vervolgens krijg je gewoon ineens in gesprek toon.
Zo werkt het niet telfort, als jullie extra geld van mij willen wil ik exact weten waarom en niet een oeps sorry vergeten mailtje.
En € 0,50 vragen voor een service gesprek over jullie eigen product !!!
Ik ben volgens mij al 10 jaar in totaal of zo bij jullie, nog mee gekomen met speedlinq toen jullie die overnamen en ik heb eigenlijk geen klagen gehad maar dit is voor mij niet te accepteren. Ik verwacht niet anders dat ik zo snel mogelijk per email exact word geïnformeerd over wat deze extra kosten nu exact zijn. per telefoon kan ook maar verwacht dan wel dat ook ik € 0,50 inrekening breng aan u voor het gesprek om mij de juiste informatie door te geven.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@nozomasa,

Ben je inmiddels gebeld door de klantenservice om de facturen te laten verklaren? Ik help je anders graag verder.

Michael
Reputatie 8
Badge +2
@nozomasa,

Heb je inmiddels een privébericht gestuurd? Mijn collega is er vandaag niet, ik help je graag verder als je jouw NAW-gegevens (nogmaals) kenbaar maakt.

Mijn excuses voor de verwarring.

Michael
Reputatie 1
@nozomasa,

Allereerst wil ik zo'n trouwe klant als jij na tien jaar van harte welkom heten op ons forum! Helaas is de aanleiding van minder vrolijke aard. Ik heb je facturen van dit jaar bekeken en ik zie inderdaad geen afwijkingen. Ik laat dit graag verder voor je uitzoeken. Maar voordat ik dit doe ontvang ik graag eerst nog het mobiele telefoonnummer waar je op te bereiken bent in een privébericht. Wil je me die sturen? Dan laat ik je hierover bellen.

Roderik

Reageer