beantwoord

Telefoonnummer registreerd niet in experiabox 10 voip

  • 24 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 313 keer bekeken

Reputatie 1
Mijn schoonmoeder heeft sinds vandaag Telfort TV, Internet en telefoon. Tv en Internet werken prima alleen haar vaste telefoonnummer wordt niet geregistreerd in de experiabox. Wat kan het probleem zijn en kan iemand van de helpdesk mij hiermee helpen?
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 24 oktober 2018, 21:28

Komt er een telefoonnummer mee vanaf een andere aanbieder?
Dan kan het 1 of 2 dagen duren voor het nummer overgezet is.
Bekijk reactie

5 reacties

Komt er een telefoonnummer mee vanaf een andere aanbieder?
Dan kan het 1 of 2 dagen duren voor het nummer overgezet is.
Reputatie 1
Telefoonnummer komt inderdaad van een andere aanbieder. Dan wachten we nog even af.
Reputatie 8
Badge +10
Hi fusionsynth, fijn om te zien dat je al op weg geholpen bent. Het kan inderdaad 1 a 2 dagen duren voordat het telefoonnummer helemaal over is naar het nieuwe netwerk, in dit geval bij ons, dat gebeurt zo snel mogelijk. Laat je weten hoe het gaat? Mocht het morgen nog niet goed gaan, laat het dan vooral weten. Als je ook direct de postcode, huisnummer, telefoonnummer en eventueel klantnummer van je schoonmoeder in je profiel hier op het forum zet, kan ik haar gegevens erbij pakken als dat nodig is 🙂
Reputatie 1
De vaste telefoon werkt inmiddels, nog bedankt!
Reputatie 8
Badge +10
Dankjewel voor je berichtje, dat is fijn om te horen! 🙂

Reageer