beantwoord

Telefoonnummer

• 12 juli 2016
  • 7 reacties
  • 906 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo ik heb een probleem ik heb een alles in 1 pakket maar het volgende ik weet niet eens wat mijn nieuwe nummer is heb mij zelf gebeld maar deze is onder drukt.
Hoe moet ik hier nu dan achter komen een email adres heb ik ook niet gekregen om op mijntelfort in te kunnen inloggen.

Gr, Sip
icon

Beste antwoord door Sip2608 14 juli 2016, 16:41

Hallo Sip, ik begrijp dus dat je een collega van de klantenservice hebt gesproken en die heeft jou het telefoonnummer gegeven en die stuur jou een brief met de inloggegevens?

Ik ben blij dat je tevreden bent met de internetsnelheid! :)

Ja klopt hij stuurt mij de gegevens die ik eigenlijk allang had moeten hebben maar goed geduld is een schone zaak.

Gr, Sip
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 1
Badge
Hallo ik heb een probleem ik heb een alles in 1 pakket maar het volgende ik weet niet eens wat mijn nieuwe nummer is heb mij zelf gebeld maar deze is onder drukt.
Hoe moet ik hier nu dan achter komen een email adres heb ik ook niet gekregen om op mijntelfort in te kunnen inloggen.

Gr, Sip

IS al klaar hoeft niet meer gereageerd worden!!
Reputatie 8
Badge +17
Fijn dat het zo snel geregeld is en bedankt voor de terugmelding
Badge +1
Hoi Sip, fijn dat je er zelf achter bent gekomen! Ik ben nog wel benieuwd naar hoe je het opgelost hebt. 🙂 Zou je dat nog hier met ons willen delen?
Reputatie 1
Badge
Hoi Sip, fijn dat je er zelf achter bent gekomen! Ik ben nog wel benieuwd naar hoe je het opgelost hebt. 🙂 Zou je dat nog hier met ons willen delen?

Ik heb alles na gezien wat ik als post had gekregen maar daar was allen de inlog en pincode voor de tv ontvanger bij.
Inlog voor mijn Telfort heb ik helemaal niet gekregen waar ik onze nieuwe telf Nr zou moeten vinden maar daar kon ik dus ook niet mee beginnen.
Dus het laatste naar de klantenservice gebeld en hij zegt ook zo slordig dat u geen telefoon nummer weet wat voor ons zou zijn En geen inlog gegevens voor mijn telfort wat ik nog niet heb dat zal in de loop van de dag wel komen.
Maar wat ik wel kan zeggen dat de snelheid vele malen sneller is dan die van Tele2 dus het ligt niet aan de koper lijn die hier naar toe gaat.

Gr, Sip
Badge +1
Hallo Sip, ik begrijp dus dat je een collega van de klantenservice hebt gesproken en die heeft jou het telefoonnummer gegeven en die stuur jou een brief met de inloggegevens?

Ik ben blij dat je tevreden bent met de internetsnelheid! 🙂
Reputatie 1
Badge

Ik ben blij dat je tevreden bent met de internetsnelheid! :)

Ja klopt hij stuurt mij de gegevens die ik eigenlijk allang had moeten hebben maar goed geduld is een schone zaak.

Gr, Sip
Badge +1
Hoi Sip, helemaal mooi! Dan ga ik er vanuit dat het goed komt. 🙂 En je hebt helemaal gelijk gelijk over geduld! ;)

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

P.S. Mag ik je tot slot nog vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂