vraag

Telefoonlijn dood

  • 25 november 2014
  • 5 reacties
  • 519 keer bekeken

Sinds enige uren is mijn telefoonlijn dood. Ik heb een Siemens Gigaset A510 set, deze bestaat uit een basisstation en een los station. Ik heb mijn telefoonkabel vervangen en een intern gesprek gevoerd, desondanks krijg ik geen verbinding naar buiten (ook geen kiestoon).

De handset heb ik ook succesvol opnieuw aangemeld bij het basisstation. In de modem staat de status van de telfoon als NOT PLUGGED IN, zelfs met een nieuwe andere telefoonkabel aangesloten...

Ik hoop dat iemand me kan helpen.... :?

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Welk modem heb je? Brandt het phone-lampje?

Heb je de mogelijkheid om een andere telefoon te proberen?
Welk modem heb je? Brandt het phone-lampje?

Heb je de mogelijkheid om een andere telefoon te proberen?


Ik heb een Experia Box V8 en het VOICE lampje brand constant. Heb helaas geen ander vast toestel.
Reputatie 8
Badge +16
@marcelvroon,

Welkom op het forum!

Is je telefoonlijn inmiddels actief?
Zo nee, kun je aub testen met bijvoorbeeld de telefoon van je buren?
Ik kijk uit naar jouw reactie.

Stephen
@marcelvroon.

Welkom op het forum!

Is je telefoonlijn inmiddels actief?
Zo nee, kun je aub testen met bijvoorbeeld de telefoon van je buren?
Ik kijk uit naar jouw reactie/

Stephen


Gelukkig is de telefoonlijn weer actief na een volle dag.... 😞 en heb ik de daders aan kunnen houden... onze konijnen hadden de kabel door gebeten!
Bedankt voor de reactie en fijne dag verder. Dit onderwerp kan gesloten worden.
Reputatie 8
Badge +16
@marcelvroon,

Ik ben blij dat de telefoonlijn weer actief is en dat de oorzaak is gevonden.
Ik hoop dat de konijnen na een hartig woordje dit niet meer zullen doen. :D

Graag gedaan, jij ook een prettige avond en hierbij sluit ik dit topic.

Stephen