beantwoord

Telefoon werkt niet

• 15 juni 2017
  • 5 reacties
  • 619 keer bekeken

Een maand geleden is er een nieuw glasvezel systeem geinstalleerd bij mij en hierbij heb ik een V8 modem gekregen, de vaste lijn werkte niet maar de monteur gaf aan dat het een dag kon duren voordat dit geactiveerd zou worden maar ik heb nog steeds geen verbinding. Als ik op de modem inlog zie ik staan no accounts activated maar bij phone state staat er wel on-hook dus ik vermoed dat vaste telefonie gewoon niet geactiveerd staat bij jullie in het systeem op mijn modem?
icon

Beste antwoord door lellert 16 juni 2017, 15:12

Na de reset zijn de instellingen inderdaad doorgegeven en de telefoon werkt naar behoren. Bedankt voor de snelle afhandeling!
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Wat staat er in je mijn telfort als je daar op inlogt betreffende vastbellen en heb je nummerbehoud aangevraagd
Ik kan bij mijn telfort gewoon telefonie instellingen aanpassen en mijn nummer staat er ook gewoon boven, ik zit al een aantal jaar bij Telfort het enige wat ze hebben gedaan is een nieuw modem kastje geïnstalleerd in de meterkast aangezien ik nog op een oud systeem zat. TV en Internet werkt gewoon prima alleen het voice lampje brandt niet.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi lellert! Goed dat je je tot het forum wendt! Ik kan zien dat telefonie wel zou kunnen werken, alleen is het telefoonnummer nu niet aangemeld. Wil je het modem eens een reset geven? Als ik de gegevens vanaf hier naar het modem wil 'duwen' (pushen), dan wordt er aangegeven dat het modem nu niet online is. Ik verwacht dat het na de reset wel weer werkt namelijk. Deel je het resultaat van de reset met mij? Dankjewel!
Na de reset zijn de instellingen inderdaad doorgegeven en de telefoon werkt naar behoren. Bedankt voor de snelle afhandeling!
Reputatie 8
Badge +2
Hallo lellert! Dat is nog een goed nieuws! Bedankt voor de teruglkoppeling en veel plezier ervan! :)

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Wil je feedback geven over hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂

Reageer