beantwoord

Telefoon geeft geen beltoon

• 12 juli 2018
  • 8 reacties
  • 621 keer bekeken

Vandaag voor het eerst de vaste telefoon aangesloten op de Experiabox. Na mijn nummer gebeld te hebben hoor ik geen beltoon op de vaste telefoon, maar krijg ik direct de voicemail. Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door jimny 13 juli 2018, 12:23

Vul je klantnummer in op je forumprofiel.zodat Telfort weet wie je bent, die pakken het topic op zodra je aan de beurt bent.

Heb je voor het telefoonnummer nummerbehoud aangevraagd want daar kan het mee te maken hebben.
DOE voor de zekerheid nog een harde reset door het gaatje aan de achterkant 10 sec in te drukken
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Neem onderstaande link even door hoe je de voicemail kunt uitzetten etc.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/voicemail-vast-bellen-instellen-afluisteren-of-uitzetten.htm
Lukt uitbellen met je vaste telefoon wel?
Dank voor de tips jimny en nelly jacoba. Ga het morgen proberen.
Helaas, telefoon werkt nog steeds niet. Uitbellen geeft slechts de "in gesprek toon"
Reputatie 8
Badge +17
Vul je klantnummer in op je forumprofiel.zodat Telfort weet wie je bent, die pakken het topic op zodra je aan de beurt bent.

Heb je voor het telefoonnummer nummerbehoud aangevraagd want daar kan het mee te maken hebben.
DOE voor de zekerheid nog een harde reset door het gaatje aan de achterkant 10 sec in te drukken
De harde reset heeft gewerkt, bedankt Jimny
Reputatie 8
Badge +11
Hi Rijk, een niet werkende telefoon is lastig inderdaad! Gelukkig is het met de tip van jimny opgelost en kan je er nu wel gebruik van maken :)
Als we nog iets voor je kunnen doen, schroom niet om een nieuw ticket aan te maken.
Reputatie 8
Badge +17
De harde reset heeft gewerkt, bedankt Jimny

Heel mooi dat de harde reset heeft geholpen, veel plezier met je diensten

Reageer