beantwoord

Telefoon gaat maar 2x over

jarhead
Problemen gehad met mijn modem die steeds uitviel en weer op nieuwe opstart en mijn telefoon gaat maar 2x over en daarna houd hij mee op maar bij de beller blijft het gewoon over gaan en als ik opneem hebben we verbinding. Omdat ik ook problemen heb met mijn modem (deze valt uit en sart op nieuwe op) heb ik een nieuwe modem gekregen via klantenservice.
Nu komt het als ik mijn telefoon erop aansluit heb geen verbinding en hoor je in gesprek toon en ik kan niet bellen en gebeld worden (krijg gelijk voicemail) wederom klantenservice gebeld alles gecontroleerd, in de modem poort 2 geactiveerd met het zelfde resultaat, nu wordt mijn klacht door gezet naar de volgende afdeling ( moet nog terug gebeld worden).
Iemand hiermee bekend.
icon

Beste antwoord door jarhead 13 juli 2018, 06:21

Hoi Bart

Probleem opgelost, na telefoon van een van je collega’s nieuwe modem geplaatst op gestart en daarna hard remset gegeven.

Alles werkt weer.
Bedankt voor alles.
Gr.

Bekijk reactie

8 Reacties

Bart - Telfort
Reputatie 3
Badge +3
Hoi jarhead, welkom op het forum.Nu begrijp ik dat je problemen hebt met de Voip. Hierdoor heb je een nieuw modem gekregen en het probleem is eigenlijk alleen nog maar erger geworden, want nu heb je helemaal geen telefonie meer. Dat is niet fijn. Dat begrijp ik ontzettend goed.

Nu zie ik inderdaad dat er nog weer contact zou moeten plaatsvinden. Ik wil je ook graag via deze weg helpen. Heb je de bekabeling van en naar de telefoons goed nagelopen? Heb je ook het basisstation van de telefoon als eens stroomloos gehad. Geeft dat verbetering? Ik hoor het graag.
jarhead
Hoi Bart

Ja alles gedaan, zelf een ander telefoon aangekoppeld en het zelfde probleem.
Ik heb maar mij oude modem maar weer aangesloten dan ben ik in ieder geval telefonische bereikbaar.
Als het goed is wordt ik terug gebeld door jullie dus ik wacht rustig af.
Bart - Telfort
Reputatie 3
Badge +3
Wat ontzettend vreemd dat het probleem blijft. Ik heb nu wat de instellingen opnieuw gepusht naar het modem. Wil je het modem eens stroomloos maken. Gaat de telefoon daarna langer over? Zo ja, zullen we dit dan testen met het nieuwe modem? Dat betekent dat je dan het modem aansluit en is de telefooninstellingen handmatig een duw geef naar jouw modem. Hopelijk werkt het dan wel.

Ik zie namelijk dat het contact zo eerst is afgewezen omdat alles goed lijkt te staan. Excuses hiervoor. Ik probeer via deze weg toch de oplossing te zoeken.
jarhead
Hoi Bart

Ik zal straks even proberen, ik zit nu op het werk.
Ik laat straks even weten of het heeft gewerkt.
jarhead
Hoi Bart

De modem spanningsloos gemaakt en mijn telefoon gereset maar het probleem blijft het zelfde.

Oplossing (ik zou het niet weten)
Bart - Telfort
Reputatie 3
Badge +3
Welk modem heb je nu aangesloten? De oude weer of de nieuwe? Want ik zou graag zien dat je de nieuwe had aangesloten. Dan wil ik nog een keer graag de telefoongegevens pushen naar het modem. Mocht het dan nog niet goed werken, dan stel ik de Technische Dienst op de hoogte voor verder onderzoek.
jarhead
Hoi Bart

Probleem opgelost, na telefoon van een van je collega’s nieuwe modem geplaatst op gestart en daarna hard remset gegeven.

Alles werkt weer.
Bedankt voor alles.
Gr.
Bart - Telfort
Reputatie 3
Badge +3
Dat is super om te lezen. :) Mochten we zo nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)