beantwoord

Telefonie-instellingen foutmelding

• 20 mei 2018
  • 6 reacties
  • 139 keer bekeken

Beste Lezer,

Bij Thuis > Instellingen > Telefonie-instellingen en daarna bv nummerweergave aan, enzovoort. En als ik dan tot slot wijzigen klik krijg ik een foutmelding.

Is het mogelijk dit te verhelpen. Ik heb namelijk een alarm en die belt dan prive terwijl dat niet de bedoeling is 😉

Tevens kan ik ook de andere instellingen niet wijzigen zoals blokkeren van nummers en nummervermelding uit, enzovoort.

Bij voorbaat dank.

Rinus
icon

Beste antwoord door GJC 21 mei 2018, 10:46

Heb je al geprobeerd de geschiedenis en cookies van de browser te wissen?
Bekijk reactie

6 reacties

Je zou nog kunnen proberen een andere browser te gebruiken. De chromebrowser werkt vaak het best.
Je zou nog kunnen proberen een andere browser te gebruiken. De chromebrowser werkt vaak het best.

In Edge ook al geprobeerd, maar helaas. Denk een fout in de website zelf.
Reputatie 8
Badge +11
Heb je al geprobeerd de geschiedenis en cookies van de browser te wissen?
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Rinusss, welkom op het forum! Klopt het dat het is gelukt? Was de tip van GJC de oplossing? Ik zie hier namelijk dat je nummerweergave aanstaat als je naar buiten belt.

Hoor het graag van je!
Beste Deborah,

Ik heb het twee weken geleden via chrome op mijn mobiel gewijzigd. Denk dat ik zoveel privacy-extensies en programma's in Windows en chrome heb geïnstalleerd dat het elke keer een foutmelding aangaf.

Mvg

Rinus
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Rinuss, helemaal top dat het is gelukt. Wel via een kleine omweg, maar het is gelukt en daar gaat het om.

Reageer