Telefonie al maanden slecht (en e-mail werkt ook niet sinds 2 weken - wishmail.net)

• 12 december 2016
  • 5 reacties
  • 472 keer bekeken

Hallo,

ik heb al enkele maanden problemen met mijn telefonie. Ik heb vorige week gebeld met Telfort en een harde reset uitgevoerd maar dit heeft niet geholpen.
Sinds enkele maanden al werkt mijn telefoon niet goed. Na een reset van mijn Zyxell modem werkt het wel weer maar de dag erop niet meer.
Ik heb iedere keer niet in de gaten dat het niet werkt maar ben gewoon iedere keer niet bereikbaar telefonisch. ook zelf bellen werkt dan niet, maar dat gebruik ik minder.

Sinds twee weken werkt ook mijn wishmail.net e-mailadres niet meer. Ik heb hier ook contact over gehad en zou op de hoogte worden gehouden via sms maar niets meer gehoord en het werkt nog steeds niet goed.

Iemand een oplossing voor mij?

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Heb je de phone 2 poort al geprobeerd je moet dan wel de settings van poort 1 overnemen naar poort 2 in je modem
Reputatie 8
Badge +16
Hier de stappen om je telefoonlijn op poort 2 te zetten:

Plug je telefoon in poort 2
Je kan inloggen in de modem door op http://192.168.1.254 te klikken en als wachtwoord 1234 in te tikken waarna wordt gevraagd om dit direct te wijzigen.
Ga naar Voip - Phone - selecteer kladblokje rechts bij phone 2 en zet een vinkje bij SIP1 voor inkomend verkeer, doe dit ook bij uitgaand verkeer.
Druk op OK en haal even je telefoon van de stroom af, sluit weer aan en probeer te bellen.
Hoi bedankt voor jullie snelle reactie. Ik ga dit gelijk aanpassen als ik thuis ben. ik weet waar ik dit moet zoeken en aanpassen.
Badge +1
Hoi Nicolaas, welkom!

Ik zie dat je een collega van me hebt gesproken en dat er een vervangend modem is besteld. Begrijp ik het goed dat je het niet hebt kunnen verhelpen met de tip van Tuut-Tuut?
Badge +1
Hi Nicolaas, aangezien je reactie uitblijft, ga ik er vanuit dat je mijn hulp niet meer nodig hebt. Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op!