beantwoord

Storing vaste telefoon geen kiestoon

• 28 mei 2018
  • 3 reacties
  • 328 keer bekeken

Sinds vandaag doet de vaste telefoon het niet. Modem herstarten verhelpt het probleem niet. Led van telefoon brand wel op het modem. knippert dus niet. Wat te doen??
icon

Beste antwoord door Deborah 31 mei 2018, 17:59

Hoi Poellie, welkom op het forum! O jee, dat is natuurlijk onhandig. Ik lees dat je ook telefonisch contact hebt gehad en ik zie dat het in behandeling is. Om je alvast op weg te helpen, heb ik een aantal vragen. Kun je in je modem inloggen en controleren welk nummer in het modem is geregistreerd? Wat hoor je als je wil bellen? Kun je zelf niet bellen en/of niet gebeld worden? Vanuit hier zie ik wel dat je gebeld kunt worden.

Ik hoor het graag van je 😳.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +8
HI Poellie,

Omdat je niet meer hebt gereageerd vroeg ik me af hoe het nu gaat met je verbinding? Ik zie dat een van mijn collega's je heeft geprobeerd te bellen op het telefoonnummer dat eindigt op 362. Ik help graag als je nog vragen hebt of wanneer ik nog iets voor je kan doen!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Poellie, welkom op het forum! O jee, dat is natuurlijk onhandig. Ik lees dat je ook telefonisch contact hebt gehad en ik zie dat het in behandeling is. Om je alvast op weg te helpen, heb ik een aantal vragen. Kun je in je modem inloggen en controleren welk nummer in het modem is geregistreerd? Wat hoor je als je wil bellen? Kun je zelf niet bellen en/of niet gebeld worden? Vanuit hier zie ik wel dat je gebeld kunt worden.

Ik hoor het graag van je 😳.
Reputatie 4
Badge +10
Ik zie trouwens dat je nog een topic hebt aangemaakt. Voor het overzicht en om je zo goed mogelijk te helpen heb ik het andere topic gesloten.

Reageer