STORING VAST BELLEN (niet bellen of gebeld worden)

• 16 maart 2015
  • 9 reacties
  • 829 keer bekeken

Reputatie 8
Badge +7
Momenteel is er sprake van een storing met Vast Bellen in meerdere regio's. Hierdoor kan het zijn dat je niet kunt bellen of worden gebeld. We doen er alles aan om deze storing zo spoedig mogelijk te verhelpen. Hou dit topic in de gaten voor updates. De storing kan ook worden gevolgd op onze storingen en onderhoud pagina. Onze excuses voor het ongemak.

Stephen

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

9 reacties

Hier in amsterdam ook dacht al wat is dat nou betaal altijd netjes maar opeens telefoon afgesloten terwijl tv en internet het gewoon doen hoop dat het snel weer word opgelost want is wel vevelend willen jullie dit dan ook even melden als het opgelost is bij voorbaat dank:)
Reputatie 8
Badge +16
Je kan dit blijven volgen op: http://www.telfort.nl/Persoonlijk/Service/Storingen-en-Onderhoud/Mededelingen/Storing-Vast-Bellen-3.htm
Reputatie 8
Badge +7
@jenny,

Het is inderdaad vervelend. Nogmaals excuses hiervoor. Ik zal het natuurlijk melden in dit topic. Ook op onze pagina waar Tuut-Tuut naar verwijst staat deze vermeld.

@Tuut-Tuut,

Bedankt!

Stephen
Reputatie 8
Badge +7
@All,

De storing lijkt opgelost. Kan dit bevestigd worden? :)
Ik kijk uit naar jullie reacties. Bij voorbaat dank.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
Ja hier werkt het weer. Kijk maar op IP waar ik zit...:-)
Ja hoor na het modem net opnieuw opgestart te hebben werkt het weer:8
Reputatie 8
Badge +7
Update 17-03-2015 09:00 uur:

De storing is opgelost. Je kunt weer gebruik maken van Vast bellen
Reputatie 8
Badge +7
@Tuut-Tuut, @jenny,

Bedankt voor het melden! :D

@Khitha,

Vervelend dat jij geen gebruik kunt maken van Vast Bellen. Ik heb van jouw reactie een nieuw topic gemaakt waarin ik jou verder van dienst zal zijn.

Aangezien de storing officieel is opgelost sluit ik hierbij dit topic.

Stephen