beantwoord

Storing Vast Bellen in meerdere regio’s

• 7 november 2015
  • 20 reacties
  • 377 keer bekeken

Ik kan niet met mn vaste lijn bellen, Is er een storing?
Lampje op de modum Brand wel groen maar kan niet bellen.
Dus mijn vraag Is of er een storing Is in sappemeer?
icon

Beste antwoord door Christy - Telfort 9 november 2015, 14:15

Op dit moment zijn er problemen in meerdere regio’s met Vast Bellen. Er wordt alles aan gedaan om deze storing zo snel mogelijk op te lossen. Oprechte excuses voor het ervaren ongemak. Ik raad je aan om de storingspagina in de gaten te houden.

Update 9-11-2015 19:29: op dit moment is de storing voor ADSL verholpen. Voor de klanten met Glasvezel helaas nog niet.

Update 9-11-2015 20:13: de storing is verholpen voor ADSL en Glasvezel. Sorry voor het ervaren ongemak.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

20 reacties

Badge +18
Hier staan de door Telfort gemelde storingen.
http://www.telfort.nl/persoonlijk/service/storingen-en-onderhoud.htm

Nu is dit wel een ruim begrip:
Storing Vast Bellen in meerdere regio's
Hallo,
Ik heb alles in 1 pakket en probeer nu de vaste telefoon in te stellen. Het lukt mij helaas niet. Ik heb alles gedaan wat in de handleiding staat alle lampjes branden behalve het lampje Voice. Kan iemand mij hierbij helpen?
Reputatie 8
Badge +19
Hallo,
Ik heb alles in 1 pakket en probeer nu de vaste telefoon in te stellen. Het lukt mij helaas niet. Ik heb alles gedaan wat in de handleiding staat alle lampjes branden behalve het lampje Voice. Kan iemand mij hierbij helpen?

Is dit een nieuwe aansluiting/abonnement en heb je nummerbehoud aangevraagd..?
Dan wordt de telefoonverbinding een paar dagen later opgeleverd dan de internetverbinding.
De telefooninstellingen worden dan vanzelf in de modem gezet.
Het is een nieuwe abonnement maar ik heb het sinds 10 oktober. TV en Internet kan ik zonder problemen gebruiken, vaste telefoon kan ik niet instellen helaas.
Reputatie 8
Badge +19
Het is een nieuwe abonnement maar ik heb het sinds 10 oktober. TV en Internet kan ik zonder problemen gebruiken, vaste telefoon kan ik niet instellen helaas.

Heb je de modem al eens gereset..?
Zoniet, druk met een puntig voorwerp in het resetgaatje achterop de modem en houd deze ca. 10 seconden ingedrukt tot je een klik hoort, daarna start de modem weer op.
Wij hebben glasvezel en sinds donderdag een ander modem in verband met interactieve tv.
Het valt me op dat de telefonie vandaag niet stabiel is. verbinding wordt zomaar verbroken en bij terugbellen krigt de persoon meteen de voicemail aan de lijn. Zijn er problemen met de telefonie in Zeewolde? Of ligt het aan mijn aansluiting?
Opnieuw, ja ja, binnen half jaar een storing met vaste telefonie. Lijkt al vanaf zaterdag mis te zijn en natuurlijk kan de klantenservice geen info geven. Waardeloos weer hoe slecht de klant op de hoogte gehouden wordt!!
Is er een storing met vast bellen in de regio leek postcode 9351kp ?
Hier ook geen telefonie heel lastig want ik ben afhankelijk van de telefoon met werken...
Graag info of het een storing is en wanneer deze opgelost is!
Geachte heer/mevrouw,

We hebben een glasvezel abonnement. Nu gebeurt het steeds vaker dat het internet trager wordt voor korte tijd, we hebben
toen de modem reset ( dit was gisteren ) en nu doet onze vaste telefonie het weer niet. Als ik probeer te bellen hoor ik helemaal niets of een bezet toon.
Maar aangezien ik ook naar mijn eigen mobiel belde, is het bezet zijn onmogelijk. Als mensen naar ons proberen te bellen krijgen ze vaak
een voicemail of helemaal niets te horen. Dit is al vaker gebeurt. Waar aan kan dit liggen?

Met vriendelijke groet,
Francesca
sinds een minuut of 10 kunnen wij niet meer bellen of gebeld worden met de vaste telefoon, als we met de mobiel naar de vaste bellen krijgen we te horen dat het nummer niet bereikbaar is.
en als we met de vaste telefoon naar onze mobiel bellen krijgen we een ingesprekstoon of er gebeurt niets (stilte) hij gaat niet over en er gebeurt dann ook helemaal niks.

is er een storing? en hoe gaat dit opgelost worden?

mvg René Fokkens
Reputatie 2
Badge +2
Bij ons ook storing met vast bellen.
op Telfortsite staat dit aangegeven dat dit probleem sinds 7-11 bestaat.
wij kwamen er vanochtend bij toeval achter.
maar goed dat we vanmorgen de dokter ons 06 nummer hebben opgegeven !
ja hier in den helder ook ,, voor de zoveelste keer,,
Reputatie 2
Badge +2
Raar dat wij als klant niet op de hoogte worden gehouden, het staat dan wel op de website maar een mailtje zou ook netje zijn
Wij kwamen er vanochtend toevallig achter.
Er staat niets over een vaste tel storing van vandaag op de telfort website
Reputatie 2
Badge +2
De storing staat bij mij wel op hun website en bestaat als sinds 07-11.
Het lijkt mij dat het probleem alleen maar groter is geworden als ik zo op het forum kijk.
Uit/aanzetten modem helpt ook niet
Vandaag weer storing op de telefoon; vast bellen. Vrijwel dagelijks is er een storing van een uurtje, (vandaag ruim 2 uur) zo rond een uur of 10 a 11 's-morgens.
Ik heb 3-in-een; bellen/internet&TV. TV en internet blijven 't wel doen, alleen vast bellen en gebeld worden lukt niet. Zonder iets te doen, zoals resetten ed. doet de telefoon 't weer na een uurtje of wat.
Wie weet hoe 't kan en hoe op te lossen. Want 't is wel lastig als, om die tijd een gesprek wegvalt en je zolang niet bereikbaar bent.
Ter info ; regio 5261NA, geen info over storingen te vinden op telfort.nl
Reputatie 4
Badge +1
Op dit moment zijn er problemen in meerdere regio’s met Vast Bellen. Er wordt alles aan gedaan om deze storing zo snel mogelijk op te lossen. Oprechte excuses voor het ervaren ongemak. Ik raad je aan om de storingspagina in de gaten te houden.

Update 9-11-2015 19:29: op dit moment is de storing voor ADSL verholpen. Voor de klanten met Glasvezel helaas nog niet.

Update 9-11-2015 20:13: de storing is verholpen voor ADSL en Glasvezel. Sorry voor het ervaren ongemak.
Reputatie 4
Badge +1
Reputatie 4
Badge +1