beantwoord

storing vast bellen

• 18 mei 2016
  • 8 reacties
  • 153 keer bekeken

Hallo ,

In verband met snelheidsproblemen van WiFi heb ik vanochtend, samen met de helpdesk mijn modem gereset naar de fabrieksinstellingen en een paar uren bezig geweest om alle problemen op te lossen.
Sinds de reset doet mijn telefoon het niet meer.
Ik kan niet bellen en niet gebeld worden.

Beide ports (phone 1 & 2) geprobeerd. Resultaat: geen kiestoon en geen lampje op het modem. Ring test wel OK op beide ports.
Door de helpdesk medewerkers is meegedeeld dat er een storing zou zijn maar deze is niet te vinden als ik mijn postcode ingeef.

wat kan ik doen of wat gaat er gebeuren met deze storing?

Machiel
icon

Beste antwoord door Stephen 23 mei 2016, 11:46

Hallo Machiel, welkom op het forum! Er staat een ticket voor dit probleem. Helaas zijn er geen nog updates beschikbaar. We doen er alles aan om dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. Excuses voor het ongemak.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

8 reacties

Heb je al geprobeerd het modem nog een keer te resetten?
Wellicht worden de telefoongegevens dan wel ingeladen.
2 x geplaatst.
3 x geplaatst 😳
Beste Nelly,
ja, modem zacht reset, hard reset met en zonder helpdesk maar niets helpt.
Volgens de helpdesk ligt het bij Telfort!
Hebben ze ook verteld wanner ze verwachten dat het opgelost wordt?
Hebben ze ook verteld wanner ze verwachten dat het opgelost wordt?Nee, maar wie had dat gedacht: van volledig interactief naar primitief !:)
:):)

En het werkt nog steeds niet?
Hopelijk kan webcare je morgen wat meer vertellen.
Ze lezen hier op werkdagen mee.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Machiel, welkom op het forum! Er staat een ticket voor dit probleem. Helaas zijn er geen nog updates beschikbaar. We doen er alles aan om dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. Excuses voor het ongemak.