beantwoord

steeds in gesprek en voicemail


Als iemand mij belt krijgt hij steeds na 1 keer overgaan direct de voicemail, als ik zelf wil bellen krijg ik de in bezet toon.
Ik heb gereset, de stroom onderbroken, modem gecontroleerd, bedrading idd, ed maar er verandert niets. Kunnen jullie dit nazien en verhelpen?
Sinds de 14e april hebben we een abo bij jullie voor o.a. vaste telefonie met onbeperkt bellen naar vast en mobiel. Daarvoor zaten we bij Vodafone en is dit probleem ontstaan.

Vr. Gr.
Marga Geertsema-Hoekerd
icon

Beste antwoord door H.Geertsema 19 april 2017, 18:56

Ik heb t probleem inmiddels kunnen oplossen, dank je wel!

Fijn dat het werkt!
Heb je nog iets moeten doen, of was het toch nog even wachten?
x

We waren overgestapt van provider, met de nieuwe box is dit ontstaan, ik he hem gereset met een pinnetje en toen deed de telefoon het wel. Errug fijn!

Bekijk reactie

15 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Inloggen op je mijn telfort en daar de voicemail uitzetten of de instellingen veranderen
Inloggen op je mijn telfort en daar de voicemail uitzetten of de instellingen veranderen

Dat werkt niet, als ik bel met mijn vaste telefoon is er direct de ingesprektoon.
Heb je nog een andere suggestie?
Het kan zijn dat de vaste telefoon pas na een paar dagen werkt.
Reputatie 8
Badge +17
Hier nog een linkje

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/voicemail-vast-bellen-instellen-afluisteren-of-uitzetten.htm
Het kan zijn dat de vaste telefoon pas na een paar dagen werkt.

Dat is bijzonder, kan me niet herinneren dat gelezen te hebben.
Hier nog een linkje

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/voicemail-vast-bellen-instellen-afluisteren-of-uitzetten.htm


Dat leverde niets op omdat ik direct de in gesprekstoon krijg als ik bel, ik kan dus niet bellen ook niet naar de voicemail,
Het kan zijn dat de vaste telefoon pas na een paar dagen werkt.

Dat is bijzonder, kan me niet herinneren dat gelezen te hebben.


Hier een topic war hetzelfde speelt, en ook over tot 5 werkdagen wordt gesproken.
Heb je datum gekregen wanneer het nummer wordt overgezet?
https://forum.telfort.nl/vast-bellen-339/geen-vaste-telefoon-na-overstappen-65642/index1.html#post549002
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Marga, welkom op het forum! Is het probleem inmiddels opgelost? In afwachting van jouw reactie.
Ik heb t probleem inmiddels kunnen oplossen, dank je wel!
Ik heb t probleem inmiddels kunnen oplossen, dank je wel!

Fijn dat het werkt!
Heb je nog iets moeten doen, of was het toch nog even wachten?
Ik heb t probleem inmiddels kunnen oplossen, dank je wel!

Fijn dat het werkt!
Heb je nog iets moeten doen, of was het toch nog even wachten?
x

We waren overgestapt van provider, met de nieuwe box is dit ontstaan, ik he hem gereset met een pinnetje en toen deed de telefoon het wel. Errug fijn!
Hallo ik had een vraag ik heb alles in 1 pakket bij jullie maar huistelefoon doet het nog steeds niet.heb gereset stroom eraf gehad.Nog geen verbetering.Heb eigen nr meegenomen van ziggo naar telfort.
Wanneer is opleverdatum van je verbinding?
Nummerbehoud bij vaste nummers kan een paar dagen duren.
En hier staan de juiste manieren om de verschillende modems te resetten.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modem-resetten.htm
Ik heb vorige week woensdag de aansluiting laten doen door de monteur die zei duurt 2 dagen voor de vaste telefoon het doet.is nu inmiddels al een week dat ie het niet doet.heb me modem al gereset
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden Marga! Fijn dat het is opgelost.

@Jantina78,

ik ontvang graag je naam, adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan voor jou op zoek naar een oplossing.

Reageer