beantwoord

Spooktelefoontje

• 23 september 2016
  • 10 reacties
  • 795 keer bekeken

Badge
Dinsdag jl. rond half 8 werd ik gebeld, maar ik was te laat met opnemen.

Op MijnTelfort zie ik echter rond dat tijdstip wel een gesprek met een duur van 00:36 (dus ik denk 36 sec.).

Ik zou gebeld hebben met 00311233 (volgens MijnTelfort), maar ik bel nooit meer met de vaste lijn.

Kunnen jullie uitleg geven hierover, wat is er gebeurd?
icon

Beste antwoord door Michael 18 november 2016, 16:16

Hi vraagje888,

Zoals besproken heb ik de voicemail weer uitgezet voor je. Je andere vragen worden ook zo snel mogelijk behandeld.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi vraagje888,

Wat gek dat het lijkt alsof je een gesprek hebt gevoerd, terwijl je niet hebt opgenomen. Het is mij niet duidelijk wat de oorzaak hiervan is. Zodoende heb ik mijn collega's gevraagd om dit voor je uit te zoeken en je hierover te informeren.

Laat je het weten als je bent gebeld? Dank je wel!
Badge
Ik ben nog niet gebeld, liever lees ik het antwoord in dit Topic.
Volgens de factuur zou ikzelf gebeld hebben met het nummer 00311233, maar ik heb geen idee wat dat voor nummer is, iets met voicemail of zo?
Ik lees graag wat dit regeltje in de factuur te betekenen heeft.
Badge
Hallo Michael, ik zie dat jij een jaar geleden meldde op het forum:

Zojuist antwoord vanuit de organisatie gehad! Je ziet dit nummer als je belt naar 1233 om de voicemail te beluisteren. Als iemand anders jou belt en je neemt niet op, dan wordt de andere persoon doorgeschakeld naar de voicemail: 00311234.

Bij mij zal het iets soortgelijks zijn? Kan het zijn dat ik dat nummer zie als ik niet opneem en de beller wordt doorgeschakeld naar mijn voicemail? Naar welk mailadres wordt in mijn geval de voicemail doorgestuurd?
Badge
Hallo Michael, heb je al iets teruggehoord van je collega's? Hefet het iets met voicemail te maken?
En hoe luister ik mijn voicemails die ik ondertussen gekregen heb (minimaal 1), af?
Reputatie 8
Badge +2
Hi vraagje888,

Het is mij inmiddels duidelijk. Voicemails kun je sinds een tijdje afluisteren door te bellen naar 1233. Mijn eerdere reactie klopt inderdaad:

Zojuist antwoord vanuit de organisatie gehad! Je ziet dit nummer als je belt naar 1233 om de voicemail te beluisteren. Als iemand anders jou belt en je neemt niet op, dan wordt de andere persoon doorgeschakeld naar de voicemail: 00311234.

Het is goed mogelijk dat als iemand een voicemailbericht heeft achtergelaten, dat je hier een notificatie van krijgt op een e-mailadres die bij ons ingesteld staat. In jouw geval betreft dit het xmsnet.nl e-mail adres.

Kun je hiermee uit de voeten?
Badge
Nee. Ik heb meerdere (een stuk of 20) xmsnet adressen. In al die mail heb ik geen notificatie gevonden, ook niet in de spam.
De voicemails (ook de voicemail die ik zelf ingesproken heb) heb ik niet kunnen beluisteren via 1233. Als jullie het verder niet weten, weet ik het ook niet....
Reputatie 8
Badge +2
Hi Erik,

Bedankt voor de reactie.

Aan deze kant heb ik de voicemailinstellingen gereset. Zou je nog eens willen proberen om je eigen voicemail in te spreken (je bent dan namelijk in gesprek) en daarna te bellen naar 1233?

Hoor het graag.
Badge
Liever niet, ik wil voicemail "uit" houden. Doordat mijn glasvezelabonnement is omgezet stond helaas mijn voicemail ineens aan. Dat was niet de bedoeling. Ik heb voicemail dus snel weer uitgezet en was bang dat ik een voicemail van iemand kwijt was, maar ondertussen is dat al lang geleden. Nogmaals: ik heb mijn voicemail met opzet uitgezet. De voicemails (incl. mijn eigen voicemail) worden waarschijnlijk niet lang bewaard, en ook niet gemaild, dus die ben ik voorgoed kwijt.

Maak je de "reset" ajb weer ongedaan?
Reputatie 8
Badge +2
Hi vraagje888,

Zoals besproken heb ik de voicemail weer uitgezet voor je. Je andere vragen worden ook zo snel mogelijk behandeld.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.