beantwoord

SIP-Synchronisatie

• 12 april 2020
  • 5 reacties
  • 127 keer bekeken

Hallo,

Ik had een experiabox 8 met telefoon in poort 1 geen probleem.

nu heb ik m vervangen voor een experiabox 10 (geen versie a)

als ik test in mn admin scherm is de verbinding goed de telefoon gaat over.

ik kan niet gebeld worden

ik kan niet bellen.

na zoeken op internet moet mijn SIP gesynchroniseerd worden.

vraag: Hoe doe ik dit?

vr gr Edwin

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 14 april 2020, 19:59

Hoi @edensan, welkom hier. 

Werkt de telefoon inmiddels na de reset? Zo niet, dan wil ik graag meekijken. Zou je dan jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Ik hoor graag van je als je dat  gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @edensan , dan kun je het beste een fabrieksreset uitvoeren, dan worden de meest recente gegevens geladen, bij de telefoon duurt het soms iets langer. Als je in het modem kijkt onder voip zie je dan wel je telefoonnummer staan?

Hallo @edensan , dan kun je het beste een fabrieksreset uitvoeren,dan eorden de meest recente gegevens geladen, bij de telefoon duurt het soms iets langer. Als je in het modem kijkt onder voip zie je dan wel je telefoonnummer staan?

Nee staat “Niet geregistreerd” 

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @edensan , dan kun je het beste een fabrieksreset uitvoeren,dan eorden de meest recente gegevens geladen, bij de telefoon duurt het soms iets langer. Als je in het modem kijkt onder voip zie je dan wel je telefoonnummer staan?

Nee staat “Niet geregistreerd” 

Hallo @edensan , dan de genoemde reset nog eens proberen.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @edensan, welkom hier. 

Werkt de telefoon inmiddels na de reset? Zo niet, dan wil ik graag meekijken. Zou je dan jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Ik hoor graag van je als je dat  gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Reputatie 8
Badge +11

Ik ga er van uit dat de Telefoon weer werkt. Zo niet, dan kijk ik graag nog met je mee. 

Reageer