sip account met of zonder nummer? (Telfort Zakelijk)

• 23 januari 2013
  • 6 reacties
  • 1671 keer bekeken

Badge
hallo

ik wil van isdn met 3 telnrs naar telfort voip bellen, met meenemen van deze 3 nummers. Nu zie ik op de telfort website staan 2,50 per sip account pm: http://www.telfort.nl/zakelijk/zzp/vaste-telefonie/voip-zzp/#open-tab-Tarieven  

extra nummer bedraagt 2 euro pm. Nu nam ik aan, vanwege het feit dat er staat 'extra nummer' dat er in die 2,50 één telnr. bij ingegrepen zit. Dus dan zou ik 2,50 +2 +2 pm kwijt zijn = in totaal 6,50. Echter, volgens een medewerker van Telfort moet ik nog 'losse' nummers aanvragen. dus als basis die 2,50 en dan het aantal gewenste nummers nog erbij, in mijn geval dus 3. Totaal dus 2,50 voor het sip account en dan 3 x 2 euro = 8,50. Scheelt toch 2 euro per maand. Hoe zit dit nu precies? 

Alvast dank voor de reacties,

Ronald Stolk

6 reacties

Badge +2
Hoi Ronald, welkom op het forum! Ik heb je vraag uit staan bij mijn collega's van Telfort Zakelijk en kom er zo spoedig mogelijk op terug.

Hugo
Badge
Bedankt Hugo!

Hoi Ronald, welkom op het forum! Ik heb je vraag uit staan bij mijn collega's van Telfort Zakelijk en kom er zo spoedig mogelijk op terug.

Hugo
Badge
Hugo, wanneer kan ik een reactie van de klantenservice zakelijk verwachten? Zou e.e.a. graag op korte termijn willen regelen.

Alvast dank!

Ronald
Badge +2
Er is inmiddels antwoord! VoIP kost €2,50 voor het 1e nummer en €2,- per extra nummer, dus voor 3 nummers is het €6,50.

Hugo
Badge
Juist ja, bedankt. Inmiddels heb ik het idee nog maar 2 nummers mee te nemen ipv 3, dus zou dat 4,50 zijn. Toch...?
Badge +2
2 nummers is inderdaad €4,50.

Hugo

Reageer