beantwoord

Sinds paar weken toont mijn vaste telefoon anoniem ????

• 19 december 2016
  • 7 reacties
  • 693 keer bekeken

Ik las dat je in mijn telfort aan kan passen:

Vreemd genoeg als ik mijn wachtwoord vergeten ben komt er wel een mail maar met die code kan het niet resetten., ik kom wel in mijn mobiel maar vast bellen en ook mijn webmail kom ik niet in.

Maar wat mij het meeste stoort dat hij anoniem staat.

Hoe kan ik dit weer omzetten zoals het eerst was, ik heb zelf deze aanpassingen niet gedaan.

Bedankt alvast (Hans Eindhoven)
icon

Beste antwoord door ehvhw 21 december 2016, 20:28

Hallo Hans, welkom op het forum en excuses voor de late reactie. Ik heb de instelling voor je geactiveerd. Kun je bevestigen dat je nummer nu weer zichtbaar is?
Lukt het inmiddels ook om in te loggen in Mijn Telfort? Ik kijk uit naar jouw reactie.

Hallo Stephan, ja prima zo alles werkt weer als vanouds, bedankt voor de moeite. Mijn telfort ga ik zometeen even proberen, mocht ik er niet inkomen trek wel aan de bel, maar 1e deel is in ieder geval postitief.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Er is een update geweest van het telefonie gedeelte en daarbij hebben sommige mensen geen nummer herkenning meer maar dat wordt opgelost zodra iemand van Telfort hier op reageert.

Ook is een volledige reset (paperclip methode) van het modem ook aan te bevelen.
OK dan, bedankt voor deze info.
Iemand van Telfort die mij verder kan helpen hiermee ?
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Hans, welkom op het forum en excuses voor de late reactie. Ik heb de instelling voor je geactiveerd. Kun je bevestigen dat je nummer nu weer zichtbaar is?
Lukt het inmiddels ook om in te loggen in Mijn Telfort? Ik kijk uit naar jouw reactie.

Hallo Stephan, ja prima zo alles werkt weer als vanouds, bedankt voor de moeite. Mijn telfort ga ik zometeen even proberen, mocht ik er niet inkomen trek wel aan de bel, maar 1e deel is in ieder geval postitief.
Mijn telfort enkel op mobiel kan ik inloggen, thuis niet, code opvragen komt niet op mijn dse account binnen het telfort email gebruik ik zelf niet, daar kan ik ook niet inkomen. vermoed dat de code naar het telfort account gestuurd wordt, dat maakt het allemaal wat lastiger, dat ik er niet in kan komen.
Reputatie 8
Badge +7
Bedankt voor de bevestiging Hans! Kun je mij je naam, volledige thuisadres, e-mailadres, het 06-nummer waarop je dagelijks bereikbaar bent en de laatste drie cijfers van je bankrekeningnummer kenbaar maken via een privébericht? Na ontvangst stuur ik je dan je wachtwoord per post toe. Je gebruikersnaam is jou wel bekend?

Reageer