beantwoord

Sinds kort over naar Telfort, nu ineens onbekend bellen, aanpassen lukt niet

• 5 december 2016
  • 4 reacties
  • 410 keer bekeken

Goede avond op deze pakjes avond :)

Sinds dit weekend zijn we officieel over naar Telfort met vaste telefonie. Bijna alles functioneert prima maar dat laatste dingetje krijg ik niet opgelost.

Onze huistelefoon belt nu "onbekend" heel vervelend want zo kun je niet terugbellen natuurlijk. Toen las ik dat je via Mijn Telfort > Instellingen > Voicemail & Oproepen > Nummerweergave & Vermelding moest hebben hiervoor, echter als ik alles aan zet, krijg ik steeds een foutmelding na de klik op wijzigen: "Er is iets fout gegaan".

Ik heb het al geprobeerd op verschillende computers, met mijn telefoon en tablet. Hoe krijg ik dit opgelost?

[edit] Ik wilde nog het e.e.a. aanpassen onder andere de gegevens van de contractant, daar krijg ik nu ook foutmeldingen bij. Zou het een storing zijn? Of dat ik als "nieuwkomer bij Telfort (nouwja internet hadden we er al bij)" nog wat geduld moet hebben totdat het e.e.a. verwerkt is?
icon

Beste antwoord door Daphne 6 december 2016, 17:18

Hi BloemPotje, welkom op het forum en super tof dat je via ons vast gaat bellen 😉 Op dit moment zijn er inderdaad problemen met het doorvoeren van wijzigingen. Mijn oprechte excuses. Graag help ik je verder. Hiervoor heb ik jouw naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN nodig. In een privébericht kun je deze gegevens doorgeven. Na ontvangst ga ik zo spoedig mogelijk voor je aan de slag.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Daar zal Telfort je even mee moeten helpen.
Punt is een beetje dat ik de laatste twee weken zo vaak gebeld heb vanwege deze aansluiting dat ik mij straks wezenloos schrik als ik de telefoonrekening krijg, ik had de hoop het nu via het forum op te kunnen lossen.
Reputatie 6
Badge +7
Dat gebeurd ook maar je moet wel even geduld hebben (kan van 1 tot 5 dagen duren)
Badge +2
Hi BloemPotje, welkom op het forum en super tof dat je via ons vast gaat bellen 😉 Op dit moment zijn er inderdaad problemen met het doorvoeren van wijzigingen. Mijn oprechte excuses. Graag help ik je verder. Hiervoor heb ik jouw naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN nodig. In een privébericht kun je deze gegevens doorgeven. Na ontvangst ga ik zo spoedig mogelijk voor je aan de slag.

Reageer