beantwoord

Sinds een paar dagen geen nummerweergave

• 5 augustus 2013
  • 3 reacties
  • 2247 keer bekeken

Ik kom er achter dat mijn nummerweergave sinds een paar dagen niet meer werkt vanaf mij DECT toestel. Ik zie dus niet de nummers waar ik door gebeld wordt op mijn DECT toestel.

In de VOIP log van het modem (P-2812HNU-F1) zie ik wel het goede nummer maar dat komt blijkbaar niet meer door op het toestel.

Ik heb het modem al uit en opnieuw aan gezet, evenals de DECT telefoon. Maar krijg er nog niet de vinger achter waarom het ineens niet werkt. Naar mijn weten heb ik niets veranderd? Het lijkt erop dat het sinds het weekend is.

Iemand enig idee?
icon

Beste antwoord door Henk 8 augustus 2013, 16:12

OPGELOST

Telefoon omgezet naar phone 2 en de nummerherkenning werkt weer. Zet ik hem terug op phone 1 met zowel DTMF als FSK werkt het simpelweg niet.

Het verschil is ook dat als ik nu in de VOIP status kijk hij bij phone state ON HOOK aangeeft. Zet ik hem op phone 1 geeft hij aan N/A.

Dus iets mis met de phone 1 poort.

Ben blij dat het weer werkt.

Excuus voor de late reactie, fijn dat het werkt op phone poort 2, zou je mij je postcode en huisnummer in een privébericht willen sturen? Ik wil alsnog graag het modem vervangen.

Henk
Bekijk reactie

3 reacties

Ik ben ietsjes verder..
Een oud DECT setje (gigaset AS150) geprobeerd daar werkt de nummerweergave.
Het setje wat ik gebruik (gigaset AS200) blijft geen nummers weergeven. Handset gereset, basisstation, zonder resultaat. Heb de DTMF modes al aangepast en geschakeld van DTMF naar FSK werkt ook niet.

Wat kan dit toch zijn? Dit heeft probleemloos gewerkt voor maanden en zomaar werkt het niet meer.
OPGELOST
Telefoon omgezet naar phone 2 en de nummerherkenning werkt weer. Zet ik hem terug op phone 1 met zowel DTMF als FSK werkt het simpelweg niet.
Het verschil is ook dat als ik nu in de VOIP status kijk hij bij phone state ON HOOK aangeeft. Zet ik hem op phone 1 geeft hij aan N/A.

Reputatie 4
Badge +3
OPGELOST

Excuus voor de late reactie, fijn dat het werkt op phone poort 2, zou je mij je postcode en huisnummer in een privébericht willen sturen? Ik wil alsnog graag het modem vervangen.

Henk

Reageer