In de VOIP log van het modem (P-2812HNU-F1) zie ik wel het goede nummer maar dat komt blijkbaar niet meer door op het toestel.
Ik heb het modem al uit en opnieuw aan gezet, evenals de DECT telefoon. Maar krijg er nog niet de vinger achter waarom het ineens niet werkt. Naar mijn weten heb ik niets veranderd? Het lijkt erop dat het sinds het weekend is.
Iemand enig idee?
Beste antwoord door Henk
Telefoon omgezet naar phone 2 en de nummerherkenning werkt weer. Zet ik hem terug op phone 1 met zowel DTMF als FSK werkt het simpelweg niet.
Het verschil is ook dat als ik nu in de VOIP status kijk hij bij phone state ON HOOK aangeeft. Zet ik hem op phone 1 geeft hij aan N/A.
Dus iets mis met de phone 1 poort.
Ben blij dat het weer werkt.
Excuus voor de late reactie, fijn dat het werkt op phone poort 2, zou je mij je postcode en huisnummer in een privébericht willen sturen? Ik wil alsnog graag het modem vervangen.
Henk