beantwoord

Regelmatig gebeld door privé nummer.

• 20 maart 2018
  • 10 reacties
  • 5454 keer bekeken

Word regelmatig door een privé nummer gebeld. Als ik aanneem hoor je even niks en dan gaat er ineens een bandje lopen met de vraag of ik door verbonden wil worden. Verder weet ik niet hoe of wat want kap het af. Maar lastig is dit wel. Iemand nog meer zelfde soort telefoontje.
icon

Beste antwoord door Stephen 20 maart 2018, 20:15

Hallo Floridaatje, bedankt voor je reactie. Indien de overlast blijft aanhouden dan kun je dit melden via onderstaande link.

Telefonische overlast Mobiel
Bekijk reactie

10 reacties

Ik denk dat dit een 'spam' telefoontje is.
Zodra je wordt doorverbonden krijg je misschien iemand/bedrijf uit het buitenland of zo.
Of wel, wie weet wat de kosten dan zijn....
Ja daar ben ik ook dus bang voor. Daarom verbreek ik de verbinding ook meteen als ik nks hoor.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Floridaatje, wat vervelend dat je telefonische overlast ervaart. Gebeurt dit via de vaste telefoon of via mobiel?
Alleen mobiel. en dat is al sinds een week of 2 en dan om de paar dagen dat ik dan gebeld word.En je neemt toch op want krijg wel eens meer telefoontjes die prive zijn zeg maar.Tot dat ik niks hoor dan weet ik genoeg
Reputatie 6
Badge +7
Ik denk dan ook niet dat daar wat aan te doen is ja ophangen! en dat is dan ook het verstandigste.
Inderdaad. Helaas hoor je de laatste tijd veel over dit soort telefoonterrreur.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Floridaatje, bedankt voor je reactie. Indien de overlast blijft aanhouden dan kun je dit melden via onderstaande link.

Telefonische overlast Mobiel
Hallo Stephen, dat gaat niet met een privénummer toch?
Het nummer is niet zichtbaar.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo mandy, dan kan het nog steeds. Belangrijk is dat wij de data en tijdstippen ontvangen. Op basis hiervan kunnen wij verder onderzoek doen.
Oké Stephen, duidelijk.:D

Reageer