Beste antwoord door jimny
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/voicemail-toegangscode-voicemailcode-mobiele-telefoon.htm
Beste antwoord door jimny
Het “beste antwoord” hier slaat niet op de vraag. De vragensteller vraagt iets over een pincode voor vast bellen en krijgt antwoord over mobiel bellen.
Als je je voicemail van vast bellen wilt afluisteren moet je je nummer bellen, en dan bij de welkomstboodschap een sterretje toetsen (‘*’). Er wordt dan gevraagd om het telefoonnummer te bevestigen en dan de pincode in te toetsen. Als je die vergeten bent, wordt geadviseerd om de klantenservice te bellen. Volgens Telfort zou je dus bij het instellen van de voicemail een pincode hebben moeten opgeven. Ik weet niet 100% zeker of dat wordt afgedwongen die eerste keer, anders zou je misschien nog ‘0000’ of ‘1234’ kunnen proberen (en hem daarna wijzigen!).
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.