beantwoord

Pakket wijzigen, telefonie verwijderen

  • 8 januari 2019
  • 33 reacties
  • 767 keer bekeken

Goeie avond telfort

Ik heb een alles in een glasvezel pakket met bellen die heb ik aangepast. Bellen heb ik weg gehaalt. Wanneer wordt de verandering ingevoert. Ik zie ook niks bij bestelling in behandeling

Gr leon

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie en titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 11 januari 2019, 14:30

Top, dan staat het allemaal goed dus. Ik zag dat je me ook een privébericht hebt gestuurd met een vraag over het contract, dat kan ik je hier ook beantwoorden: er is bij deze wijziging geen nieuw jaarcontract ingegaan. Het abonnement blijft maandelijks opzegbaar.
Bekijk reactie

33 reacties

Wel vreemd dat zelfs jij het nog niet kon zien in het systeem Jasper.
Volgens mij is het systeem aan een revisie toe.
Ik zie dit probleem steeds vaker terug komen.

Maar ik hoop voor @va614316 dat het door je collega's toch terug gedraaid kan worden.

Soms denk ik dan dat dit soort problemen beter afgehandeld kunnen worden door TKS
of Chat.

Niet omdat het Forum slecht is of de moderators, geenszins, maar omdat je dan gelijk antwoord hebt en de reactietijd sneller is.
Reputatie 8
Badge +11
Je had me inderdaad via privébericht gevraagd om het te annuleren als er een nieuw jaarcontract bij kwam, op dat moment was het jaarcontract nog niet zichtbaar.
De wijziging zelf was op 3 januari al gestart, die was dus inderdaad al eerder. Ik heb zelf niet de mogelijkheid om het terug te draaien of aan te passen, maar de afdeling die over de contracten gaat kan dat wel. Door je nummer in te voeren op deze pagina zal je gebeld worden door een collega, als je daarbij aangeeft dat het geen jaar contract moest worden kunnen zij de mogelijkheden met je bekijken.
Misschien niet maar ik vraag mijzelf af of het toch terug gedraaid kan worden.
Juist omdat het zolang geduurd heeften dit is een geval van miscommunicatie is.

Dat zal Jasper moeten beantwoorden maar ik vrees van niet.
Misschien niet maar ik vraag mijzelf af of het toch terug gedraaid kan worden.
Juist omdat het zolang geduurd heeften dit is een geval van miscommunicatie is.
De start datum van het topic zegt niks over waneer de wijziging is gestart.
Dat hoeft niet perse.
Het topic is 12 dagen geleden aangemaakt, dus binnen de 14 dagen.
Misschien kan @Jasper - Telfort nog iets betekenen?
Of misschien kan er nog een chat gedaan worden om eventuele miscommunicatie terug te draaien?
Contact met Telfort of morgen bellen?
Dan vrees ik dat je er nu toch aan vast zit door een onbedoeld misverstand.
Dat moest annuleert worden idd. Ik zag dus dat ik anders aan een jaar contract vast zat. Later las ik dat telefoon kon uitzetten maar toen had ik de wijziging al gedaan.
Kijk de annulering van de eerder gevraagde wijziging is dus niet goed afgehandeld.
Dan is er bij de eerste vraag van @Jasper - Telfort blijkbaar een miscommunicatie ontstaan.

Als ik het nu goed begrijp moest de gevraagde wijziging het verwijderen van telefonie ongedaan worden gemaakt.
Er was een termijn van 2 weken daarom gaf ik het ook aan
Peter

Ik had bij u aangegeven dat ik wijziging annuleert wou hebben. U hoort toch bij telfort. Was ruim op tijd daarvoor. U zegt nu eigenlijk los het zelf maar op. Is dat service?? Na al die jaren bij u als klant.
Reputatie 8
Badge +11
Hmm, dat is gek inderdaad. Toen stond er een andere datum dan nu, nu zie ik ook staan dat het wel een jaarcontract is. Het lijkt erop dat de order administratief nog niet helemaal was afgerond, waardoor het contract sinds vrijdag anders wordt weergegeven.
Ik kan me voorstellen dat je bij een verhuizing naar een adres waar al een verbinding is je onze verbinding niet meer nodig hebt. Het contract ongedaan maken is niet mogelijk helaas, maar op het moment van de verhuizing kan je dan het beste contact opnemen met de afdeling die over de contracten gaat. Zij kunnen dan bekijken wat de mogelijkheden zijn.
Ja het staat niet op mijn naam
Reputatie 1
Badge
Ik zelf heb weer verlengd.....bij mij staat het nu zo 👍🏼

Dan zal @Jasper - Telfort een en ander moeten nakijken. Ik vermoed dat in dit geval alleen het onbeperkt bellen uitgezet hoefde te worden telefoon uit heeft dan weinig meer waarde.
Dat adres waar je heen verhuisd in augustus komt internet niet op jou naam begrijp ik dat goed?
Dan wil je nu zeker geen jaarabonnement dat snap ik helemaal.
Ik hoop voor je dat Jasper een oplossing kan bieden.
Ik heb nog steeds oud glas
Nee. Wou telefoon eraf halen maar annuleert bij u. Omdat ik in augustus gaat verhuizen waar al internet is waardoor ik straks dus paar maanden voor niks betaal.

Gr leon
Wacht? Ben je van oud glas naar nieuw glas gegaan dan kan het toch nog wel kloppen dat je nu een nieuw jaar contract hebt.
Goeie avond

U had gezegd dat mijn internet maandelijks opzegbaar blijft? Ik zie nu dat abbonement tot ja 2020 loopt dus een jaar. Dat was niet de bedoeling. Kunt u dat oplossen

Gr leon
Reputatie 8
Badge +11
Top, dan staat het allemaal goed dus. Ik zag dat je me ook een privébericht hebt gestuurd met een vraag over het contract, dat kan ik je hier ook beantwoorden: er is bij deze wijziging geen nieuw jaarcontract ingegaan. Het abonnement blijft maandelijks opzegbaar.
Ja alles is verder naar wens. In account stond de verandering nog niet
Dus toch een economisch voordeel 😁 had ik niet aan gedacht.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @va614316, welkom op het forum! Als je een wijziging doet snap ik dat je daar een bevestiging van verwacht. Ik ben meteen voor je gaan kijken wat ik hierover kan zien en zo te zien is het pakket op 3 januari omgezet naar "Alles-in-1 Glasvezel (zonder nummer)". Daarbij is het onbeperkt bellen naar vaste nummers (5 euro per maand) ook gedeactiveerd. Klopt het abonnement daarmee zoals je het wenste?
Alles wat geschreven is door @mandy en @Dennis-L klopt het zou het in het geval van @va614316 alleen maar uitgezet hoeven te worden en heeft dit verder geen gevolgen. Dus je zal geen bevestiging krijgen. In Mijn Telfort zou in de Telefoontab dan het nummer moeten verdwijnen dat zal het enige zichtbare zijn naast het niet meer bereikbaar zijn op een vaste lijn.
Het kost met oude abonnementen niks als je niet belt en het uitzetten levert geen lager maandbedrag op.

Kortom het maakt totaal geen verschil, heeft niemand dat vaste nummer niks aan de hand. Ik moet na een verhuizing wel betalen om telefonisch bereikbaar te zijn. Omdat ik mede daardoor als nieuwe klant ben gezien met de nieuwe voorwaarden.
Ik denk dat ik in dit topic het antwoord heb.

Alles wat je nodig hebt: onze nieuwe pakketten (Thuis, apr 2018)

Kees-Jan heeft hier een antwoord, citeer:

Jij hebt dus een alles-in-1 abonnement, en je betaald daarvoor, ook voor het "vast bellen" gedeelte want dat is inbegrepen. Alleen jij hebt nooit gebruik gemaakt van het "vast bellen".
Als je nu gaat kijken dan kan je in "Mijn Telfort" dus NIET het "Vast Bellen" uitschakelen. Dat kan alléén bij een nieuw abonnement dat ná 16 april 2018 afgesloten is.

Dus, wat wil je wijzigen? Als je niet meer wil betalen voor het "Vast Bellen" gedeelte, moet je dus éérst een nieuw abonnement afsluiten, al-dan-niet via verlenging...

Reageer