beantwoord

Pakket wijzigen, telefonie verwijderen

• 8 januari 2019
  • 33 reacties
  • 758 keer bekeken

Toon het eerste bericht

33 reacties

Dat moest annuleert worden idd. Ik zag dus dat ik anders aan een jaar contract vast zat. Later las ik dat telefoon kon uitzetten maar toen had ik de wijziging al gedaan.
Dan vrees ik dat je er nu toch aan vast zit door een onbedoeld misverstand.
Dat hoeft niet perse.
Het topic is 12 dagen geleden aangemaakt, dus binnen de 14 dagen.
Misschien kan @Jasper - Telfort nog iets betekenen?
Of misschien kan er nog een chat gedaan worden om eventuele miscommunicatie terug te draaien?
Contact met Telfort of morgen bellen?
De start datum van het topic zegt niks over waneer de wijziging is gestart.
Misschien niet maar ik vraag mijzelf af of het toch terug gedraaid kan worden.
Juist omdat het zolang geduurd heeften dit is een geval van miscommunicatie is.
Misschien niet maar ik vraag mijzelf af of het toch terug gedraaid kan worden.
Juist omdat het zolang geduurd heeften dit is een geval van miscommunicatie is.

Dat zal Jasper moeten beantwoorden maar ik vrees van niet.
Reputatie 8
Badge +11
Je had me inderdaad via privébericht gevraagd om het te annuleren als er een nieuw jaarcontract bij kwam, op dat moment was het jaarcontract nog niet zichtbaar.
De wijziging zelf was op 3 januari al gestart, die was dus inderdaad al eerder. Ik heb zelf niet de mogelijkheid om het terug te draaien of aan te passen, maar de afdeling die over de contracten gaat kan dat wel. Door je nummer in te voeren op deze pagina zal je gebeld worden door een collega, als je daarbij aangeeft dat het geen jaar contract moest worden kunnen zij de mogelijkheden met je bekijken.
Wel vreemd dat zelfs jij het nog niet kon zien in het systeem Jasper.
Volgens mij is het systeem aan een revisie toe.
Ik zie dit probleem steeds vaker terug komen.

Maar ik hoop voor @va614316 dat het door je collega's toch terug gedraaid kan worden.

Soms denk ik dan dat dit soort problemen beter afgehandeld kunnen worden door TKS
of Chat.

Niet omdat het Forum slecht is of de moderators, geenszins, maar omdat je dan gelijk antwoord hebt en de reactietijd sneller is.

Reageer