beantwoord

overgestapt naar telfort vast bellen werkt niet

• 8 maart 2017
  • 5 reacties
  • 128 keer bekeken

nadat de monteur de modem had geplaatst werkte de internet per direct. telefoon werkte echter niet. na het lezen van dehandleiding en 24 uur wachten ( dat werd aangegeven ) werkt de telefonie nog steeds niet. Modem is gerest en dit heeft ook niet geholpen. telefoon lijn aangesloten op lijn2 dit heeft ook niks geholpen, bij beide brand de led lampje met l1 en l2 niet.. Is er nog een mogelijkheid? krijg als ik mijn nummer bel dat het niet meer in gebruik is. Maar bij het contract sluiten is nummerbehoud aangevraagd.
icon

Beste antwoord door jimny 8 maart 2017, 22:22

Met nummerbehoud duurt het wel eens wat langer
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Met nummerbehoud duurt het wel eens wat langer
Het gebeurt wel vaker dat het een paar werkdagen duurt tot de telefonie werkt.
Heb het zelfde probleem, wacht al een week, zou deze week moet gebeuren zei de helpdesk afgelopen vrijdag.
Reputatie 8
Badge +17
Heb het zelfde probleem, wacht al een week, zou deze week moet gebeuren zei de helpdesk afgelopen vrijdag.

Als je deze week bedoelt die is nog maar net begonnen en als men het over vorige week had dan zou je modem eens een harde reset kunnen geven
Ik denk dat het weinig zin heeft omdat de lijn het nog steeds bij mijn vorige provider werkt, zodra hij daar niet meer werkt, zal het bij Telfort pas gaan werken neem ik aan,

Reageer