Gisteren eindelijk het installatiepakket ontvangen en vandaag aangesloten. Gelijk even in de Experiabox ingelogd om te kijken wat daar zoal in staat. Nu staat er bij de VOIP gegevens een verkeerd telefoonnummer. Ter info het volgende: Van de week zag ik in "mijn Telfort" van mijn moeder dat er een nieuw telefoonnummer is toegekend. Ik heb daarover gebeld en men zou het wijzigen naar het oude nummer. Nu staat in "mijn Telfort" het juiste oude nummer. Echter als ik in de Experiabox inlog dan staat het foute nummer er nog.
VRAAG 1 : Hoe gaat dit goedkomen?
Verder is er een installatiepakket geleverd en een extra losse experiabox. Bij de losse box zat een brief dat deze als gevolg van een wijziging in het abonnement wordt toegestuurd.
Eén box werkt (TV en internet en geeft het nieuwe onjuiste telefoonnummer)
De andere box blijft hangen in foutcode 562. Al diverse keren Experiabox en ontvanger van de stroom gehad maar niet werkend gekregen.
VRAAG 2 : Kunt u meedelen welke box de juiste is?
Verder nog een vraag over de kabel van de tv ontvanger naar de versterker:
Klopt het dat dat kabeltje niet meer wordt meegeleverd?
Als dat zo is dan is dat best wel jammer.
Ik hoor graag.
Beste antwoord door Jasper - Telfort
Het Fox Sports pakket zie ik ook als actief staan, dus die wijziging is ook goed afgerond.
De extra Experia Box zal zo ook weer op de juiste plek komen.
Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden!