beantwoord

Ongewenst worden gebeld

• 26 september 2016
  • 4 reacties
  • 625 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Sinds enige tijd worden wij lastiggevallen door een bedrijf uit een land ver over onze grenzen.

Dit is voor ons gevaarlijk en lastig wij zijn nu al 2 x lastig gevallen en wel s ’avonds om 12 uur en dan liggen wij al heel lang te slapen en de telefoon maar ratelen weer het bed uit , en dan kan ik zien wie er belt ( ik doe verder niets en haal direct de hoofdstekker er uit) maar dan kan ik eventueel in nood niet bereikbaar dus ?????????

Het telefoon nummer is 01806 13 017 of 0180 434405

Het grote probleem is dat in mijn Siemens Gigaset AS28H, dat het telefoon nummer bij mij in de telefoonlijst staat en ik heb geprobeerd het telefoon nummer uit mijn Siemens extern te verwijderen maar dat lukt niet met alle problemen in de toekomst.
Kunnen ze geblokkeerd worden?
icon

Beste antwoord door Leon 29 september 2016, 20:49

Hoi rbuijt, dat is inderdaad erg vervelend! Wij kunnen helaas geen specifieke telefoonnummers blokkeren. Sommige telefoontoestellen kunnen dat wel. Heb je naar de mogelijkheden van de GigaSet gekeken?

Je kunt op telefonische overlast wel een melding maken.

Mocht je toch nog overlast ervaren dan kun je daarvoor ook aangifte doen bij de politie of wij kunnen je een ander telefoonnummer geven.
Bekijk reactie

4 reacties

Badge +1
Hoi rbuijt, dat is inderdaad erg vervelend! Wij kunnen helaas geen specifieke telefoonnummers blokkeren. Sommige telefoontoestellen kunnen dat wel. Heb je naar de mogelijkheden van de GigaSet gekeken?

Je kunt op telefonische overlast wel een melding maken.

Mocht je toch nog overlast ervaren dan kun je daarvoor ook aangifte doen bij de politie of wij kunnen je een ander telefoonnummer geven.
Reputatie 1
Badge
Wij sinds vanmorgen ook overlast door automatische reclametelefoontjes. Vanmorgen om 7.00 uur en zojuist om 18.34 uur. Mijn telefoon geeft aan dat het een anoniem nummer is. Lastig, want je schrikt op vanwege zeer oude ouders, je bent bang dat er wat gebeurd is. Kan ik er ook achter komen welk nummer mij heeft gebeld? Staat dat ook in de bellijst die Telfort bijhoudt? Graag een oplossing, want dit is zeer vervelend.
Reputatie 8
Badge +16
@TKamstra
Technisch is het voor Telfort niet mogelijk om een anoniem nummer te traceren. Telfort heeft dus ook geen lijst van nummers zoals je suggereert.
Reputatie 1
Badge
@Tuut-Tuut Dankjewel voor je snelle reactie.

Is het ook mogelijk om in te stellen dat je niet door anonieme bellers wordt gebeld dan? De normale bellers (vrienden, familie en zo) bij mij hebben allemaal nummermelding dus dan heb ik ook geen overlast van anonieme bellers.

Overigens sta ik allang in het bel-me-niet-register en zo, dus daar komen die telefoontjes niet van.

Reageer