Onbeperkt bellen instellen niet mogelijk

• 22 augustus 2012
  • 2 reacties
  • 1442 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik was altijd klant bij Ziggo, had daar onbeperkt bellen en had daar maandelijks 2 a 3 x per maand storing, dus te lange leste toch maar naar Telfort overgestapt, bij afsluiten hoorde ik dat ik onbeperkt bellen via mijn telfort in moest stellen, dat heb ik geprobeerd, maar krijg een algemene fout, gaat al lekker zo............ wanneer en hoe kan ik onbeperkt bellen eindelijk instellen?

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 1
Badge
Heb zojuist via online contactformulier, dikke vette klacht ingediend, tijdens de bestelling aangegeven dat het zeer belangrijk is ivm bellen naar huisartsen en ziekenhuizen dat ik onbeperkt bellen heb, was gegarandeerd na 5-8-2012 nu kan ik hem dus niet instellen en ik kom in de problemen, men weet niet hoelang de storing nog duurt en wordt binnen 3 tot 5 werkdagen door de backoffice teruggebeld, tja en dat wordt hem dus niet, hou je gewoon aan je afspraken telfort.

Hopelijk werkt de klacht ik verwacht morgen een oplossing.............. aangezien ik vrijdag naar ziekenhuizen etc. moet bellen, dit zijn in de regel wat langere gesprekken over mijn gezondheid. Dus belangrijk.

Ze maken zo een goede indruk dus niet................
Reputatie 1
Badge
Het is naar verwachting opgelost, Hugo bedankt, jij weet tenminste wat service is..............