beantwoord

onbekend bellen met telfort

• 11 maart 2013
  • 4 reacties
  • 14824 keer bekeken

Hoi,

Hoe kan ik onbekend ( zonder nummerweergave) bellen vanuit een vaste telefoon met telfort aansluiting. ?
icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 11 maart 2013, 14:25

Log in op je Mijn Telfort. Onder instellingen vaste telefoon kan je nuummerweergave uitzetten
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 1
Dat is niet handig! Bij mijn vorige provider kon je eenmalig anoniem bellen door *31* voor het nummer in te toetsen. Een rondje internet leert mij dat dat algemeen gebruikelijk is.

Ik heb eerder gemerkt dat Telfort gebruik maakt van dermate verwarrende termen dat zelfs de helpdesk niet meer uitkomt. Nummerweergave betekent bij andere providers het weergeven van het nummer van de beller op jouw telefoon wanneer je gebeld wordt. Het weergeven van jouw nummer op de telefoon van de gebelde wanneer je zelf belt heet nummer meezenden. Een term als nummer meezenden kan maar op 1 manier uitgelegd worden.

Kan Telfort dat niet aanpassen? En dan ook gewoon *31* mogelijk maken?
Reputatie 4
Badge +3
Hallo,

En als ik dat niet voor alle nummers wil, maar enkel voor bepaalde? Met bijvoorbeeld *21?

Dat is niet mogelijk, om anoniem te bellen kun je de stappen die Tuut-Tuut uitlegt aanhouden.

Henk
Reputatie 8
Badge +16
Log in op je Mijn Telfort. Onder instellingen vaste telefoon kan je nuummerweergave uitzetten
Hallo,

En als ik dat niet voor alle nummers wil, maar enkel voor bepaalde? Met bijvoorbeeld *21?

Reageer