beantwoord

Nummerweergave aanzetten lukt niet.

Wij probeeren via site nummerweergave aan te zetten maar lukt dat niet. Op de site nummerweergave staat op AAN maar onze nummer nog steeds weergegeven is als Prive-nummer. Hoe kunnen wij dit aanpassen?
icon

Beste antwoord door Stephen 24 maart 2017, 13:31

Hallo De Passie Naaiatelier, ik heb zojuist een aanpassing gedaan in het systeem. Als het goed is wordt je nummer nu weergegeven. Kun jij dit bevestigen?

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Helaas komt dit probleem sinds het vernieuwde Telfort vaker voor en daarmee kan Webcare je alleen maar helpen die komen vanzelf langs
Reputatie 8
Badge +16
Hallo De Passie Naaiatelier, ik heb zojuist een aanpassing gedaan in het systeem. Als het goed is wordt je nummer nu weergegeven. Kun jij dit bevestigen?
Hallo Stephen,
Nu het werk prima. Dank u wel. Groetjes.
Reputatie 8
Badge +16
Graag gedaan en een fijn weekend!
hallo
ik ervaar ook het probleem met vast bellen dat mensen mijn nummer niet zien ik heb geprobeerd om dit via de site te veranderen maar dat gaat helaas niet.

kunnen jullie van telfort dit voor mijn veranderen?

gr..toon
Reputatie 8
Badge +16
nside1234 schreef:

hallo
ik ervaar ook het probleem met vast bellen dat mensen mijn nummer niet zien ik heb geprobeerd om dit via de site te veranderen maar dat gaat helaas niet.

kunnen jullie van telfort dit voor mijn veranderen?

gr..toon

Hallo toon, er is helaas sprake van een technisch issue. Binnen 5 werkdagen moet dit opgelost zijn. Ik stuur je een berichtje zodra het is opgelost. Excuses voor het ongemak.

Reageer