beantwoord

Nummerherkenning instellen

• 19 februari 2015
  • 2 reacties
  • 876 keer bekeken

Ik had eerder nummerherkenning op mijn GIGASET dect-telefoons maar dit is met de aanschaf van een nieuwe GIGASET zomaar verdwenen/uitgeschakeld. Na kontakt met Telfort en het advies het modem te resetten is het nog steeds niet geactiveerd. Volgens Telfort staat zowel bij hun als in het modem alles aan. Op de Gigaset ook. Heeft Telfort gelijk? Wie weet de oplossing?
icon

Beste antwoord door Enterprise 19 februari 2015, 11:48

Hoi blankht, welkom op het forum.

Of Telfort gelijk heeft kan je zelf controleren op je 'Mijn Telfort' pagina (zie afbeelding).
Hier kan je zelf de nummerweergave in- en uitschakelen.

Daarnaast is het mogelijk dat in de nieuwe Gigaset telefoon ook nog nummerweergave aangezet moet worden.
Informatie hierover kan je wellicht in de handleiding van de telefoon vinden.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Hoi blankht, welkom op het forum.

Of Telfort gelijk heeft kan je zelf controleren op je 'Mijn Telfort' pagina (zie afbeelding).
Hier kan je zelf de nummerweergave in- en uitschakelen.

Daarnaast is het mogelijk dat in de nieuwe Gigaset telefoon ook nog nummerweergave aangezet moet worden.
Informatie hierover kan je wellicht in de handleiding van de telefoon vinden.
Reputatie 1
Badge +1
Hallo blankht,

Denk dat uit het modem alleen DTMF nummer herkenning komt (de afwijkende nederlandse vorm) en dat de telefoon alleen naar FSK kijkt.

Zoek dus in de telefoon of je ergens een optie ziet dat nummer weergave op DTMF binnenkomt .

Alternatief zou je ook kunnen kijken of je het modem FSK nummer herkenning uit kunt laten stuuren maar ik heb er met de kreupele telfort firmware geen vertrouwen in dat dit gaat werken.

Reageer