Nummerbehoud ondanks belofte niet mogelijk!
Mijn vastbellen bij Telfort loopt al een paar jaar.
Ook had ik nog een vaste lijn van KPN.
Nu heb ik door omstandigheden geen 2e nummer meer nodig en wil ik het KPN contract opzeggen.
Het Telfort nummer is niet meer nodig dus wil ik graag nummerbehoud van het KPN nummer.
Bij de Telfort winkel zeggen ze nu dat ik mijn vast bellen van Telfort al te lang heb om nog nummerbehoud te kunnen aanvragen.
Dat is gek, want bij het aansluiten werd mij gemeld dat ik altijd achteraf een nummerbehoud zou kunnen regelen.
Op het scherm in de winkel was dit ook te lezen.
Is dit waar? en zo ja, waarom suggereerd Telfort bij het aansluiten van het contract iets anders?
Ook had ik nog een vaste lijn van KPN.
Nu heb ik door omstandigheden geen 2e nummer meer nodig en wil ik het KPN contract opzeggen.
Het Telfort nummer is niet meer nodig dus wil ik graag nummerbehoud van het KPN nummer.
Bij de Telfort winkel zeggen ze nu dat ik mijn vast bellen van Telfort al te lang heb om nog nummerbehoud te kunnen aanvragen.
Dat is gek, want bij het aansluiten werd mij gemeld dat ik altijd achteraf een nummerbehoud zou kunnen regelen.
Op het scherm in de winkel was dit ook te lezen.
Is dit waar? en zo ja, waarom suggereerd Telfort bij het aansluiten van het contract iets anders?
Je kan je Telfort "Vast Bellen" abonnement toch opzeggen, en als alles afgehandeld is, kan je portering van je KPN nummer aanvragen.
Ik vermoed dat het niet in 1x kan.
Ik vermoed dat het niet in 1x kan.
Ook had ik nog een vaste lijn van KPN.
Nu heb ik door omstandigheden geen 2e nummer meer nodig en wil ik het KPN contract opzeggen.
Het Telfort nummer is niet meer nodig dus wil ik graag nummerbehoud van het KPN nummer.
Bij de Telfort winkel zeggen ze nu dat ik mijn vast bellen van Telfort al te lang heb om nog nummerbehoud te kunnen aanvragen.
Dat is gek, want bij het aansluiten werd mij gemeld dat ik altijd achteraf een nummerbehoud zou kunnen regelen.
Op het scherm in de winkel was dit ook te lezen.
Is dit waar? en zo ja, waarom suggereerd Telfort bij het aansluiten van het contract iets anders?
Ik kijk graag even met je mee wat exact de mogelijkheden zijn. Maak in een privébericht je postcode en huisnummer kenbaar voor nader onderzoek.
Henk
Gegevens in goede orde ontvangen, je kunt via Mijn Telfort nu nummerbehoud aanvragen. Je zult in dat geval tijdelijk 2 nummers op VOIP hebben lopen, zodra het nummer één maand actief is valt het Telfort-nummer weg en zal enkel het oorspronkelijke nummer geregistreerd zijn.
Henk
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.