Non line sharing kosten?

• 23 januari 2013
  • 6 reacties
  • 1833 keer bekeken

Badge
hallo

Heb nu isdn van kpn en wil naar telfort voip bellen, ik heb ook al ADSL via telfort, dat wil ik graag behouden. Ik heb begrepen dat dan soms een toeslag moet betalen, tot soms wel 10 euro pm, de zogenaamde non line sharing toeslag. Is dat bij Telfort ook het geval? Of blijven de abbonnementskosten gelijk aan de huidige situatie.

M. vr. gr.
Ronald Stolk

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Die toeslag is al héél lang geleden afgeschaft...
Badge
Bedankt, mag ik daaruit dus concluderen dat de kosten gelijk zullen blijven aan de huidige situatie?

Die toeslag is al héél lang geleden afgeschaft...
Reputatie 8
Badge +17
nee, want je wilde toch van ISDN naar VOIP? díe kosten komen er dan wél bij...

of begrijpen wij iets langs elkaar heen? 😉
Badge
Nee, dat begrijp ik Kees-Jan, maar de kosten voor de internetverbinding op zich blijven gelijk, of het nou een isdn lijn is of een non sharing line, dat begrijp ik toch goed? Overigens, over die kosten voor VOIP heb ik eerder vanmiddag ook een vraag gesteld, kun jij daar even naar kijken ook nog?
Reputatie 8
Badge +17
Nou, ik ben niet van Telfort, maar zoals ík het persoonlijk lees, heb je een SIP account, en 2 extra nummers, dus €6,50

maar we krijgen hier op het forum niet veel vragen over zakelijke aansluitingen, dus ga niet uit van mijn interpretatie...

misschien moet je nog maar eens vragen bij de klantenservice zakelijk...
Badge +2
maar we krijgen hier op het forum niet veel vragen over zakelijke aansluitingen, dus ga niet uit van mijn interpretatie...
Volgens mij is het zelfs de 1e vraag over Telfort Zakelijk vast! :)

Telfort Zakelijke klantenservice: 0800-2288 027 optie 3

Hugo

Reageer