beantwoord

Nog steeds geen telefoon

• 5 juli 2013
  • 14 reacties
  • 2715 keer bekeken

De huistelefoon werkt ook nog steeds niet.
Alles zou het moeten doen vanaf 29 juni, nog steeds niks.
Internet en televisie werken gewoon.

Wanneer mag ik bellen?
icon

Beste antwoord door Henk - Telfort 9 juli 2013, 12:29

Dan wacht ik het af, maar in de brief stond dat alles op 29 juni had moeten werken? Of is het misschien verstandig een nieuw nummer te nemen?

Morgen wordt de nummerportering afgerond. Het lampje phone gaat automatisch aan op het modem en op dat moment kun je gebruikmaken van de vaste telefoon. :)

Henk
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 4
Badge +3
De huistelefoon werkt ook nog steeds niet.
Alles zou het moeten doen vanaf 29 juni, nog steeds niks.
Internet en televisie werken gewoon.

Wanneer mag ik bellen?

Dat is erg vervelend, carola1972!

Zou je in een privébericht je postcode en huisnummer kenbaar willen maken? Dan kijk ik na wat er aan de hand is.

Mijn excuses voor het ongemak.

Henk
Ik heb je de gegevens gestuurd, hopelijk zijn ze aangekomen, had nl. problemen met versturen!
Reputatie 4
Badge +3
Ik heb je de gegevens gestuurd, hopelijk zijn ze aangekomen, had nl. problemen met versturen!

Zijn in goede orde ontvangen, ik ga direct voor je aan de slag en zal verdere informatie in dit topic plaatsen.

Henk
Dank je wel!
Is er inmiddels al bekend wanneer de telefoon het gaat doen?
Reputatie 4
Badge +3
@carola1972,

Er is nog geen datum bekend voor het uitvoeren van de nummerportering.

Zojuist de verantwoordelijke afdeling om een update gevraagd, zodra ik meer informatie m.b.t. deze kwestie heb laat ik je dit weten.

Henk
Dan wacht ik het af, maar in de brief stond dat alles op 29 juni had moeten werken? Of is het misschien verstandig een nieuw nummer te nemen?
Reputatie 4
Badge +3

Morgen wordt de nummerportering afgerond. Het lampje phone gaat automatisch aan op het modem en op dat moment kun je gebruikmaken van de vaste telefoon. :)

Henk
Dus vanaf morgen heb ik telefoon?
Reputatie 4
Badge +3
Dus vanaf morgen heb ik telefoon?

Ja. :)

Henk
Ik ben benieuwd 🙂
De telefoon doet het nu!
Dank voor je hulp! 🙂
Reputatie 4
Badge +3
Dank voor je hulp! :)

Uiteraard erg graag gedaan! Veel plezier met de verbinding! :)

Ik sluit het topic hierbij.

Henk