vraag

Nog géén vast bellen

• 31 oktober 2012
  • 3 reacties
  • 1967 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

heb in week 41 mijn alles-in-een pakket ontvangen. Nadat de eerste afspraak met Guidion op 22 oktober (wensdatum) niet was nagekomen is de monteur uiteindelijk gisteren geweest. Ondertussen had ik zelf al TV en Internet geinstalleerd, het enige wat er gisteren bij is gekomen is de draadloze transmitter voor de TV. Wat echter nog steeds niet werkt is Vast Bellen, ondanks dat de opleverdatum op de orderstatus èn op de bevestigingsbrief op 20 oktober staat. De maximaal drie dagen die er voor staan bij nummerbehoud (wat ik heb gevraagd) zijn nu toch echt wel voorbij... en ja, de instellingen in het modem zijn juist, volgens de installatiecd uitgevoerd.

Zou graag willen weten waarom e.e.a. zo lang moet duren. Heb door de niet nagekomen afspraak op 22 oktober al duur mobiel moeten bellen met zowel Telfort als Guidion, en ondertussen zijn we anderhalve week verder.

Telfort: graag actie !

3 reacties

Reputatie 1
Welck één verrassinck... (oud Hollandsch). Kom thuis en jawel.. m'n lampje Phone 1 brand en sterker nog, er kan gebeld worden !

Zou de gepeperde mail naar de Klantenservice vanochtend dan toch geholpen hebben ?

Telfort, bedankt !

Topic closed..?
Reputatie 8
Badge +16
Instellingen in het modem zijn niet nodig... een Telfort VoIP-account wordt automatisch ingesteld.

Brandt het Phone lampje op het modem?
Reputatie 1
Franzki,

wel raar want volgens de installatiecd moet ik SIP1 activeren en o.a. mijn eigen telnummer ingeven. En nope, zowel lampje 1 als lampje 2 brandt niet op het modem...

Reageer