Nieuwe Telfort vaste voicemail? Geen .wav emails meer?
Reputatie 1
Ik kreeg een onduidelijke sms en mail van Telfort vandaag, "nieuwe mogelijkheden met Telfort Bellen Thuis".
Er lijkt te staan dat de oude voicemail, die berichten als .wav bijlage naar je email stuurt, is vervangen door een systeem waarbij je met je telefoon moet bellen naar 1233 om berichten te beluisteren.
Is het systeem met die emails nu afgeschaft? Dat staat nergens en zou jammer zijn.
Het voelt als een stap achteruit; onduidelijk bij het nieuwe systeem hoe je weet dat je een bericht hebt; gedoe om te bellen in plaats van je mail openen.
Lotgenoten? Ervaringen met het nieuwe systeem?
Er lijkt te staan dat de oude voicemail, die berichten als .wav bijlage naar je email stuurt, is vervangen door een systeem waarbij je met je telefoon moet bellen naar 1233 om berichten te beluisteren.
Is het systeem met die emails nu afgeschaft? Dat staat nergens en zou jammer zijn.
Het voelt als een stap achteruit; onduidelijk bij het nieuwe systeem hoe je weet dat je een bericht hebt; gedoe om te bellen in plaats van je mail openen.
Lotgenoten? Ervaringen met het nieuwe systeem?
Page 2 / 2
Ik worstel hier al een paar weken mee en het is heel erg lastig. Ik gebruik Telfort internet en bellen in mijn bekkenfysiotherapie praktijk.
Bij afwezigheid bleef ik of mijn collega op de hoogte van binnenkomende telefoontjes omdat we beiden in de email konden kijken.
Je moet als praktijk 5 dagen per week telefonisch bereikbaar zijn.
Nu moet ik doorschakelen naar mobiel om bereikbaar te blijven, maar moet terug naar de praktijk om dit doorschakelen naar ander mobiel nummer te regelen! Dit gaat niet gemakkelijk! en de kosten zijn aanzienlijk toegenomen! mijn kosten waren afgelopen 4 weken € 17,95! van € 2,98 vast bellen en een paar € voor bellen naar nu maar 2x € 5 voor vast en mobiel bellen, want dat is goedkoper, maar nog altijd een kostenverhoging van 33%! Naast dit vastbellen belde ik nl naar mobiel met mijn mobiele abonnement.
Het doorschakelen kan ik niet online regelen.
ik heb het bij Telfort gemeld dat ik bij het oude wilde blijven, helaas ging dat niet.
Ik heb gekeken of er een andere provider is die deze dienst heeft, helaas niet gevonden.
Bij afwezigheid bleef ik of mijn collega op de hoogte van binnenkomende telefoontjes omdat we beiden in de email konden kijken.
Je moet als praktijk 5 dagen per week telefonisch bereikbaar zijn.
Nu moet ik doorschakelen naar mobiel om bereikbaar te blijven, maar moet terug naar de praktijk om dit doorschakelen naar ander mobiel nummer te regelen! Dit gaat niet gemakkelijk! en de kosten zijn aanzienlijk toegenomen! mijn kosten waren afgelopen 4 weken € 17,95! van € 2,98 vast bellen en een paar € voor bellen naar nu maar 2x € 5 voor vast en mobiel bellen, want dat is goedkoper, maar nog altijd een kostenverhoging van 33%! Naast dit vastbellen belde ik nl naar mobiel met mijn mobiele abonnement.
Het doorschakelen kan ik niet online regelen.
ik heb het bij Telfort gemeld dat ik bij het oude wilde blijven, helaas ging dat niet.
Ik heb gekeken of er een andere provider is die deze dienst heeft, helaas niet gevonden.
Heel jammer, deze "verbetering". In plaats van overal ter wereld de gemiste gesprekken afluisteren via het mailbericht, moet je nu 1233 bellen.
Onbegrijpelijk dat zo'n mooie dienstverlening nu gestopt is. Weet iemand een provider die dit nog wel aanbiedt?
Onbegrijpelijk dat zo'n mooie dienstverlening nu gestopt is. Weet iemand een provider die dit nog wel aanbiedt?
Heb ik ook, en inderdaad een enorme achteruitgang ipv de aangekondigde vooruitgang! Terug naar de vorige eeuw.
Ik zou graag de mogelijkheid van voicemail naar email terughebben. Misschien op zoek naar een andere provider die dit wel biedt.
Ik zou graag de mogelijkheid van voicemail naar email terughebben. Misschien op zoek naar een andere provider die dit wel biedt.
Page 2 / 2
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.