Nieuwe Telfort vaste voicemail? Geen .wav emails meer?

• 7 oktober 2016
  • 28 reacties
  • 1980 keer bekeken

Toon het eerste bericht

28 reacties

Glasvezel klanten zijn inmiddels ook overgezet naar het nieuwe platform. En dat dit zou gebeuren is wel degelijk (in juni 2016) gemaild door Telfort. En daarmee dus gemeld.

Het nieuwe platform biedt geen mogelijkheid meer om een .wav te mailen naar de ingestelde mailbox. Komt niet meer terug ook.

Jammer, maar helaas...

Ja, ja.
Ik weet wel dat het niet meer gaat komen.
De melding dat iets overgezet wordt op glasvezel meld nog niet dat er een functie komt te vervallen.
Dat dit alles met de zogenaamde nieuwe techno te maken heeft weet ik ook.
Maar dat ik het een soort van gemak, luiheid vind dat je een functie simpelweg laat vervallen omdat het niet meer past, uitkomt of weet ik wat vind ik zwak. En nu kun je alle keuzes van Telfort wel willen rechtvaardigen maar dat hoef je van mij helemaal niet te doen.
Het is nu eenmaal een bedrijf wat ook maar een bedrijf is. En dat ik het nu toevallig vervelend vind en raar dat ze het zo doen zal Telfort niet zo heel veel danwel helemaal niets uitmaken.
Glasvezel klanten zijn inmiddels ook overgezet naar het nieuwe platform. En dat dit zou gebeuren is wel degelijk (in juni 2016) gemaild door Telfort. En daarmee dus gemeld.

Het nieuwe platform biedt geen mogelijkheid meer om een .wav te mailen naar de ingestelde mailbox. Komt niet meer terug ook.

Jammer, maar helaas...

Ja, ja.
Ik weet wel dat het niet meer gaat komen.
De melding dat iets overgezet wordt op glasvezel meld nog niet dat er een functie komt te vervallen.
Dat dit alles met de zogenaamde nieuwe techno te maken heeft weet ik ook.
Maar dat ik het een soort van gemak, luiheid vind dat je een functie simpelweg laat vervallen omdat het niet meer past, uitkomt of weet ik wat vind ik zwak. En nu kun je alle keuzes van Telfort wel willen rechtvaardigen maar dat hoef je van mij helemaal niet te doen.
Het is nu eenmaal een bedrijf wat ook maar een bedrijf is. En dat ik het nu toevallig vervelend vind en raar dat ze het zo doen zal Telfort niet zo heel veel danwel helemaal niets uitmaken.

Het jammer maar helaas is ook van toepassing op het niet meer 'kunnen' of 'willen' leveren van het DVB-c signaal zodat je niet voor alle tv s kabels hoeft te vervangen of decoders extra te huren. Het zijn kleine extra's maar juist wel de extra's die bij een overstap in overweging zijn genomen.
Het feit is dat ik (glasvezel)klant ben geworden n.a.v. de tekst op de site: "Beluister gratis je voicemail en ontvang een berichtje in je mailbox als je een nieuw voicemailbericht hebt ontvangen."
Toen ik in november werd aangesloten bleek het niet zo te zijn!!
Telfort heb ik hierover benaderd en erop gewezen dat het nog op meerdere plekken op hun site staat vermeld.
Het is nu 24 februari en nog steeds staan op diverse delen van de site van Telfort dat voicemailberichten naar email worden gestuurd!!
Dus potentiële klanten worden hierdoor misleid!
Waarom reageert Telfort hier niet op!?!?

Reageer