beantwoord

nieuw bij Telfort en al een week geen vaste telefoon aansluiting

• 3 september 2014
  • 4 reacties
  • 383 keer bekeken

Ik ben overgestapt van KPN ISDN naar Telfort alles in een. Op 27 aug een mailtjevan Telfort gehad dat het was geactiveerd, een KPN monteur heeft de ISDN weggehaald en de Telfort modem aangesloten. Het internet werkte, maar tot op heden heb ik nog steeds geen vaste telefoon verbinding en ook deze heeft de monteur aangesloten. Het zou een dag of 2, 3 duren dan zou het werken, maar dat was dus niet het geval . De helpdesk zegt dat het 5 dagen zou duren, maar ook die zijn voorbij. Het werkt nog steeds niet. Ook brand het lampje voice niet op de modem en dit zou volgens de monteur wel moeten.
Wie kan mij verder helpen waar moet ik naar toe met dit probleem om het op te lossen.

grfrits
icon

Beste antwoord door Xystus 3 september 2014, 11:16

Welkom fritskos, als eerste welkom op het forum.

IK ga er even vanuit omdat je van KPN ISDN bent overgestapt dat het gaat over een nummerbehoud.
Dit kan in praktijk meestal maximal 10 werkdagen duren.

Het is dus zo dat het tot maximal 10-sept kan gebeuren. Dus je moet toch even geduld moeten hebben!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 1
Welkom fritskos, als eerste welkom op het forum.

IK ga er even vanuit omdat je van KPN ISDN bent overgestapt dat het gaat over een nummerbehoud.
Dit kan in praktijk meestal maximal 10 werkdagen duren.

Het is dus zo dat het tot maximal 10-sept kan gebeuren. Dus je moet toch even geduld moeten hebben!
Reputatie 8
Badge +2
@fritskos,

Allereerst mijn excuus voor deze late reactie.

Erg vervelend dat telefonie nog niet werkt.
Ik kan zien dat de plandatum staat voor 12-09. We kunnen deze datum niet bespoedigen. Je zult hier helaas op moeten wachten.

Michael
dit draadje mag gesloten worden heb sinds 12-9 inderdaad vaste telefoon.

grfrits
Reputatie 8
Badge +2
@fritskos,

Fijn om te vernemen dat het nu allemaal werkt. Ik sluit het topic voor je. :)

Michael