beantwoord

Niet meer bereikbaar, ineens ander telefoonummer in mijn telfort

• 9 september 2017
  • 3 reacties
  • 273 keer bekeken

Hallo,
Ik kan na een modemreset weer bellen, maar niet gebeld worden. Nu blijkt dat er een ander nummer hangt in onze instellingen. Ons eigen nummer geeft niet in gebruik. het andere nummer kan wel gebeld worden en de telefoon gaat over, maar ik wil mijn eigen nummer terug!
icon

Beste antwoord door Wieger DB 11 september 2017, 16:08

Hoi em654674, welkom op het forum. Ik begrijp dat je opeens niet meer bereikbaar bent en een ander nummer hebt gekregen. Dat is inderdaad schrikken. Tijdens de verhuizing is er verwarring ontstaan, waardoor je een nieuw nummer kreeg. Dit nummer is enige tijd na je verhuizing geactiveerd, maar zag je nu pas terug op Mijn Telfort. Door de verwarring is je bestaande nummer uiteindelijk afgesloten. Niet getreurd; er staat een verzoek voor 14 september om je nummer weer te activeren. Vanaf die datum ben je weer bereikbaar op je vaste telefoon met je eigen nummer. Excuses voor het ongemak.

@Babylonia en nelly jacoba, dankjewel! 🙂
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Na het weekend maar direct met klantenservice bellen.
Die is nu gesloten, en zondags ook.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/lightbox-klantenservice-open.htm
Via deze pagina kan je ook Twitter of Facebook proberen.
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Reputatie 7
Badge +7
Hoi em654674, welkom op het forum. Ik begrijp dat je opeens niet meer bereikbaar bent en een ander nummer hebt gekregen. Dat is inderdaad schrikken. Tijdens de verhuizing is er verwarring ontstaan, waardoor je een nieuw nummer kreeg. Dit nummer is enige tijd na je verhuizing geactiveerd, maar zag je nu pas terug op Mijn Telfort. Door de verwarring is je bestaande nummer uiteindelijk afgesloten. Niet getreurd; er staat een verzoek voor 14 september om je nummer weer te activeren. Vanaf die datum ben je weer bereikbaar op je vaste telefoon met je eigen nummer. Excuses voor het ongemak.

@Babylonia en nelly jacoba, dankjewel! 🙂

Reageer