beantwoord

niet kunnen bellen of gebeld worden

• 1 april 2014
  • 4 reacties
  • 1066 keer bekeken

Reputatie 1
Sinds gisteren heb ik problemen met m'n vaste telefoon.
Als ik iemand wil bellen krijg ik een ingesprekstoon, dit terwijl die persoon niet in gesprek is.
En als iemand naar m'n vaste nummer beld wordt ie direct doorgeschakeld naar de voice male.
Het kan haast niet aan de telefoon liggen want die is nog maar een paar maanden oud.
Iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door Jeroen 1 april 2014, 13:54

@kuipertje82,

Ik zie dat het telefoonnummer niet goed registreert op ons telefonie platform. Je kunt proberen om het modem te resetten, dit doe je door het resetgaatje achter op het modem in te prikken tot dat de lampjes gaan knipperen. Hierna start het modem opnieuw op, zodra dit is voltooid kun je testen of Vast Bellen weer correct functioneert. Mocht dit niet het geval zijn dan lees ik dat graag van je.

Jeroen
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Welk modem heb je?
Reputatie 1
Experia box v8
Dat staat er tenminste op 😉
Badge +1
@kuipertje82,

Ik zie dat het telefoonnummer niet goed registreert op ons telefonie platform. Je kunt proberen om het modem te resetten, dit doe je door het resetgaatje achter op het modem in te prikken tot dat de lampjes gaan knipperen. Hierna start het modem opnieuw op, zodra dit is voltooid kun je testen of Vast Bellen weer correct functioneert. Mocht dit niet het geval zijn dan lees ik dat graag van je.

Jeroen
Reputatie 1
Een beetje een late reactie maar het resetten van het modem heeft gewerkt!

@kuipertje82,

Jeroen

Reageer