beantwoord

Niet alle telefoons gaan over

• 24 december 2013
  • 5 reacties
  • 1357 keer bekeken

Allen,

Wie kan mij op weg helpen met onderstaande?

Op de Experia Box V8 modem heb ik een setje van 2 en een setje van 3 draadloze headsets aangesloten.
De ene setje op poort 1 en de andere setje op poort 2.

Ik heb in totaal 2 telefoonnummers waar ik op te bereiken ben.

Helaas gaan niet alle telefoons over wanneer ik met mijn mobiel het hoofdnummer bel.
Alleen de toestellen die op poort 1 zijn aangesloten gaan over.
Maar wanneer ik via mijn mobiel mijn tweede telefoonnummer bel gaan de toestellen op poort 2 over.

Ik zou graag willen dat alle toestellen op poort 1 en 2 tegelijk overgaan.

Welke instellingwn moet ik wijzigen in de modem onder tabblad voice?

Alvast bedankt.

Gr,
icon

Beste antwoord door tweety 29 december 2013, 15:36

Log in op je modem, ga bovenin de balk naar Voice en vervolgens links in het scherm naar Internal accounts.

Hier zie je Account *101, dit is de telefoon welke is aangesloten op phone1 van je modem.

Bij Extension In kan je het telefoonnummer selecteren waarna geluisterd moet worden voor inkomende oproepen, dit kan ook bij Extension Out.

Account *102 is dus de telefoon die is aangesloten op phone poort 2.

Zorg dat je wel een vinkje zet bij Enable, hierna kan je bij Extension In selecteren naar welk telefoonnumer geluisterd moet worden voor inkomende gesprekken.

Als je alles ingesteld hebt moet je helemaal onderaan de bladzijde wel op apply klikken om te zorgen dat de instellingen worden opgeslagen

Hallo Tuut-Tuut,

Heel erg bedankt.

Dit was het.

Gr,
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Even uit mijn hoofd aangezien ik de Experiabox niet aangesloten heb staan.
Log in op je modem, ga naar voice, interne accounts, hier kan je in het drop-down menu selecteren naar welke inkomende en uitgaande nummers geluisterd moet worden door de diverse interne accounts
Even uit mijn hoofd aangezien ik de Experiabox niet aangesloten heb staan.
Log in op je modem, ga naar voice, interne accounts, hier kan je in het drop-down menu selecteren naar welke inkomende en uitgaande nummers geluisterd moet worden door de diverse interne accounts

Hallo Tuut-Tuut,

Bedankt voor je snelle reactie.

Helaas dit werkt niet. Heeft u misschien ook een handleiding m.b.t. de functies voice.

Gr,
Reputatie 8
Badge +16
Log in op je modem, ga bovenin de balk naar Voice en vervolgens links in het scherm naar Internal accounts.
Hier zie je Account *101, dit is de telefoon welke is aangesloten op phone1 van je modem.
Bij Extension In kan je het telefoonnummer selecteren waarna geluisterd moet worden voor inkomende oproepen, dit kan ook bij Extension Out.

Zorg dat je wel een vinkje zet bij Enable, hierna kan je bij Extension In selecteren naar welk telefoonnumer geluisterd moet worden voor inkomende gesprekken.

Als je alles ingesteld hebt moet je helemaal onderaan de bladzijde wel op apply klikken om te zorgen dat de instellingen worden opgeslagen

Hallo Tuut-Tuut,

Heel erg bedankt.

Dit was het.

Gr,
Reputatie 8
Badge +16
Graag gedaan!

Reageer